Tuesday, Oct 10, 2023

صفحه نخست » خبرگزاری دولتی: حال آرمیتا گراوند وخیم شد

armita.jpgایران اینترنشنال - خبرگزاری دولتی برنا ظهر روز چهارشنبه ۱۹ مهر نوشت که علایم حیاتی نسبتا پایدار آرمیتا گراوند طی چند روز گذشته تغییر کرده و تا حدودی «رو به وخامت» رفته است.

این خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش جمهوری اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت: «با این حال تلاش تیم پزشکی برای بهبود شرایط آرمیتا گراوند همچنان ادامه دارد.»

از سوی دیگر یک کاربر شبکه اجتماعی ایکس با عنوان آوند فردی، با بررسی دقیق و جزیی ویدیوهای تقطیع شده از حضور آرمیتا گراوند در مترو و فایل صوتی منتشر شده از کارمند مترو در تماس با اورژانس، جزییات تازه‌ای از ماجرای رخ داده برای آرمیتا را فاش کرده است.

***

آرمیتا گراوند نوجوان ۱۶ ساله‌ای است که صبح روز نهم مهر در ایستگاه متروی شهدای تهران بی‌هوش و به بیمارستان نظامی فجر منتقل شد و از آن زمان تاکنون در محاصره نیروهای امنیتی بستری است.

در این فضای امنیتی، گزارش یا تصویر جدیدی از آرمیتا در بیمارستان مخابره نشده است.

همچنین با گذشت ۱۰ روز از انتقال او به یک بیمارستان نظامی، اطلاعات دقیق و روشنی درباره وضعیت جسمی و شرایط نگهداری این نوجوان وجود ندارد.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

برخی ناظران شرایط در ایران بر این مساله تاکید کرده‌اند که جمهوری اسلامی قصد دارد آن‌چه را بر آرمیتا گراوند رفته، مشمول مرور زمان کنند.

پیش‌تر نیز شهین احمدی، مادر آرمیتا در اعتراض به جلوگیری از ملاقات فرزندش از سوی ماموران امنیتی، برای مدتی بازداشت شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy