Friday, Oct 13, 2023

صفحه نخست » امیر فرشاد ابراهیمی: شکست سخت جمهوری اسلامی + خبر تکمیلی

airport.jpgجلوگیری از فرود ماهان ایر در لبنان

امیر فرشاد ابراهیمی در توئیتر نوشت: هواپیمای باری ماهان با محموله با ارزش برای سوریه و تروریستهای لبنانی و فلسطینی از تهران عازم دمشق می شود

بلافاصله هواپیماهای اسرائیلی عازم دمشق می شوند و باند فرودگاه دمشق را هدف قرار می‌دهند

به ایرباس ماهان اطلاع می‌دهند و هواپیما عازم حلب می شود.

اما اسرائیل به فرودگاه حلب هم حمله می کند هواپیما پس از یکساعت سرگردانی به ایران بازمی گردد

***

map.jpg

خبر تکمیلی:

امیرعبداللهیان وارد بیروت شد، نیروی هوایی اسرائیل مداخله نکردند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ حسین امیرعبداللهیان با استقبال مقامات وزارت خارجه لبنان، نماینده نبیه بری رئیس مجلس و نماینده جنبش حماس در لبنان وارد فرودگاه رفیق حریری بیروت شد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی، شامگاه پنجشنبه در فرودگاه بیروت گفت که در صورت ادامه حملات اسرائیل در غزه، «احتمال باز شدن جبهه‌های جدید» علیه این کشور توسط «سایر جریان‌های محور مقاومت» وجود دارد.

***

کیهان لندن - رسانه‌های حکومتی گزارش دادند یکی از اهداف امیرعبداللهیان در این سفر مسئله فلسطین است. سفیر جمهوری اسلامی در لبنان اعلام کرده بود امیرعبداللهیان به یک سفر منطقه‌ای می‌رود. یکی از برنامه‌های وی دیدار با مقامات لبنانی و سران حزب‌الله است.

این اولین اقدام نظامی اسرائیل در خاک سوریه پس از حمله تروریستی حماس به اسرائیل است.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

پایگاه خبری «آکسیوس» ۱۸ مهرماه به نقل از دو منبع مطلع گزارش داد، امارات به رژیم اسد در سوریه هشدار داده است که در جنگ حماس و اسرائیل مداخله نکند یا اجازه حملات از خاک سوریه به اسرائیل را ندهد. همچنین گفته شد اسرائیل از طریق فرانسه به حزب‌الله اخطار داد در صورت دخالت در جنگ، بشار اسد رئیس جمهور سوریه و رژیم او در خطر خواهند بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy