Monday, Oct 23, 2023

صفحه نخست » از کی تا حالا «جمهوری اسلامی» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» معادل «ایران» شده؟!؛ ف. م. سخن

IMG_6514.pngچند کلمه در باره بیانیه ۶۰ نفره در محکوم کردن حمله نظامی مستقیم و غیر مستقیم به «ایران»...

بسیار خوشحال ام که اپوزیسیون بی خاصیت ایرانی، چنان در ایران و قطعا در بین دولت های جهان بی اعتبار و بی قدر است که بیانیه های صادراتی اش را کسی به چیزی نمی گیرد.

اپوزیسیون بیانیه ساز، که کارش مثل ماشین های پلی کپی قدیمی تولید بیانیه های جگرسوز و دوزاری ست، در این بیانیه هر گونه حمله مستقیم و غیر مستقیم نظامی به ایران را محکوم کرده است و بعد از این زحمت کمرشکن، لابد مثل همیشه در پای رایانه های خود خواهد نشست و ضمن نوشیدن چای و قهوه، به دنبال کردن اخبار جهان و بخصوص بحران در منطقه خواهد پرداخت و البته در دل اش دعا خواهد کرد، آن فاعلان مجهول که قرار است به «ایران» حمله ی مستقیم و غیر مستقیم نظامی کنند، ایران را از شر آخوندها نجات دهند تا آن ها آخر عمری اگر هم پست و مقامی در نظام جدید نگیرند دستکم بتوانند به ایران سفر کوتاه مدت تفریحی داشته باشند و یاد گذشته های خوب از دست رفته را گرامی دارند.

در این اپوزیسیون که اسامی شان زیر این بیانیه هست و با کمال تاسف برخی نام ها که انتظار می رود از دلایل صدور چنین بیانیه ی «صادراتی» یی با خبر باشند، در میان این اسامی دیده می شود، نه عقل و همت برای مبارزه با حکومت نکبت هست و نه ذره ای شعور سیاسی برای درک وضعیت جهان و وضعیت امروز ایران.

آن ها بدون توجه به آتشی که شر مطلق جهان، یعنی جمهوری نکبت به جان دنیا انداخته، یک چیزی می گویند و می روند و دنیا هم قطعا بدون توجه به این ورق پاره ها کار خود را خواهد کرد. کاری که باید خیلی وقت پیش می کرد ولی به هر دلیل نکرد و امروز وضع مردم ایران و اوضاع برخی از کشورهای جهان به این شکل در آمده است.


آقایان با زدن سر مار در تهران و پاستور مشکل دارند. اگر به آن ها بود، جنگ دوم تا همین امروز ادامه داشت یا نوادگان هیتلر الان بر جهان حکم می راندند. آن ها می گویند چون ما کاری علیه این حکومت نمی کنیم، دنیا هم کاری علیه این حکومت نکند. دنیا البته تا اینجا برای خودش منافع داشته و کار ی اگر نکرده به خاطر این منافع بوده ولی اگر به این نتیجه رسیده باشد که ضرر ماندن این حکومت بیشتر از منفعت اش است، قطعا آن را به طور موثر خواهد زد.

آقایان لطفا اسم ایران را از روی «حکومت نکبت اسلامی» و بازوی مسلح و خرابکارش «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» بر دارند چون این حق دنیای آزاد و متمدن است که این دو را به هر شکل که می تواند بزند.

حق مردم ایران هم هست که این دو را نابود تمام و کمال بخواهند.

طبیعتا زدن این ها خسارات بسیاری به مردم ایران خواهد زد ولی همان طور که خسارت به مردم عادی غزه تقصیر اسراییل نیست و حماس مقصر اصلی ست، خسارت به مردم ایران هم تقصیر حمله کنندگان به این حکومت و سپاه اش نخواهد بود بلکه تقصیر حکومت سدعلی خواهد بود.

اپوزیسیون دو زاریِ بی خاصیت -که پنج نفر داخل آن حاضر نیستند دور یک میز بنشینند و با هم مثل آدم گفت و گو کنند- اگر می خواهد درگیری نظامی اتفاق نیفتد، برود و کاری کند که حکومت را بر اندازد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy