Thursday, Oct 26, 2023

صفحه نخست » گروگانگیری مسلحانه در شیراز؛ یک کشته و متواری شدن ضاربین با گروگان

26-1.jpgایران وایر - بنا بر اعلام پلیس استان فارس ظهر امروز شخصی در یکی از کوچه‌های بلوار چمران شیراز با یک قبضه اسلحه گرم کمری اقدام به تیراندازی و مجروح کردن ۲ نفر کرد و با گروگان گرفتن یک خانم به خارج از شهر شیراز متواری شده است.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که تا کنون یک خانم در این حادثه جان باخته و همچنان عملیات تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری فرد گروگانگیر ادامه دارد.‌

با این حال اندکی بعد خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گزارش کرد حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز پنجشنبه ۴ مهرماه یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سه نفر سرنشین مرد که یک نفر از آنها مسلح به سلاح گرم کمری بوده است در بلوار چمران مقابل ساختمان دادسرای ناحیه ۲ به سمت ۲ نفر مذکر شلیک می‌کند و ضمن گروگان گرفتن یک خانم متواری می‌شوند.

خبرگزاری مهر نوشته که شخص مسلح به سمت دو مرد شلیک کرده که بر اثر تیراندازی یک نفر کشته شده و یک نفر به بیمارستان منتقل شده است. با این حال خبرآنلاین و برخی دیگر از خبرگزاری‌ها اعلام کردند یک خانم در صحنه بر اثر تیراندازی شخص مسلح گروگانگیر کشته شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

تا لحظه تنظیم این خبر، هنوز جزئیات بیشتری مانند انگیزه گروگانگیران و هویت کسانی که مقابل دادگستری هدف قرار گرفته‌اند، مشخص نشده است.

این خبر در حال تکمیل است



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy