Friday, Oct 27, 2023

صفحه نخست » واکنش فرزند شهید اکبر قدیانی به حاکمیت بنری

farzandShahid.jpgاز کدام آرمان سخن می‌گویید؟

در نقد دست‌فرمان لج‌درآر صهیونیست‌های حزب‌اللهی

حسین قدیانی: حکومت اگر با بنرهایش خودکشی هم بکند، قدر مسلم نمی‌تواند از آرمان‌های طرح ولایتی مصباح برای این مردم رشید شهید بسازد. همان مردمی که حتی بدون بیلبورد هم برای شهدای مدافع وطن درود می‌فرستند و امثال بابااکبر را کمافی‌السابق عزیز بل‌که نور چشم خود می‌خوانند، این روزها با مشاهده‌ی این حجم از شهیدنمایی با خود می‌گویند: اگر طرف رفته بود مردم را لت و پار کند که قطعاً حقش بود و اگر بی‌گناه بود، به راستی مگر گناه محمدحسن و مهرشاد و حمیدرضا و امیرجواد و ابوالفضل چه بود که هیچ سهمی از تبلیغات هیچ شهری ندارند؟ خدایی این چه حکومت خالی از خدایی است که فقط به مظلوم‌های یک طیف بها می‌دهد؟

نقل مجموعه‌ای قرون وسطایی است که ناظر بر جفای صهیونیست‌تر از صهیونیست‌ها نیز منافق‌تر از منافق‌ها، نه فقط هرگز قاتلین بچه‌های بی‌گناه مردم را اعلام و متعاقب آن اعدام نمی‌کند و نه فقط هرگز به بستگان‌شان اجازه‌ی مختصرترین عزادرای را نمی‌دهد بل‌که بعضا والدین این عزیزان را احضار و در مواردی حتی بازداشت هم می‌کند. حال در این منظومه‌ی عاری از عدل، وقتی همین نظام منهای عدالت، مرتب آرمان جدید خلق می‌کند و هی هم اصرار دارد این آرمان خلق‌الساعه را در چشم خلق‌الله فرو کند، نمی‌داند که اتفاقاً دارد برای طرف، بد و بی‌راه می‌خرد...

تماشا کنید شرارت ایدئولوژی را که حتی به آرمان ساختگی خودش هم رحم نمی‌کند...

در همین زمینه:

«جلوگیری» از برگزاری مراسم سالگرد معترضان کشته شده در تهران٬ اراک، سنندج و مهاباد

رادیو فردا - نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه در تهران ضمن بازداشت چند ساعته دو عضو خانواده علی روزبهانی، از حضور مردم بر آرامگاه این این معترض کشته شده در بهشت زهرا ممانعت کردند. دستگاه‌های امنیتی همچنین «ممانعت از برگزاری مراسم سالگرد معترضان کشته شده در روز چهارم آبان» را در مورد بسیاری از خانواده‌های دادخواه در اراک، سنندج، مهاباد، رشت، تهران، و چند شهر دیگر اجرا کردند.

نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه چهار آبان با بازداشت چند ساعته پدر و برادر دادخواه علی روزبهانی، آنها را از برگزاری سالگرد و تولد این معترض کشته شده در جریان اعتراضات زن، زندگی، آزادی منع کردند و اجازه نزدیک شدن شماری از مردم به آرامگاه او در بهشت زهرا را نیز ندادند.

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری معترض کشته شده، در شبکه اجتماعی ایکس، توییتر سابق، خبر داد که روز پنج‌شنبه ۴ آبان ماه، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی اقدام به بازداشت چند ساعته پدر و برادر علی روزبهانی از کشته‌شدگان اعتراضات زن، زندگی، آزادی کردند.

به نوشته خانم حیدری، نیروهای امنیتی در جریان این بازداشت چند ساعته به پدر و برادر علی روزهانی «گفتند که حق برگزاری سالگرد ندارند» و برادرش محمد روزبهانی را هم «مجبور کردند» توییتی را که در مورد سالگرد و تولد برادرش نوشته بود، «حذف» کند.

محمد روزبهانی برادر علی روزبهانی سه روز پیش در شبکه اجتماعی ایکس، توییتر سابق، از مردم و کاربران خواسته بود تا روز پنج‌شنبه ۴ آبان به یاد برادرش بایند.

او نوشته بود: «چندبار نوشتم و پاک کردم. هر بار تلخ‌تر شد، برای همین اجازه بدید فقط آخرش را بگم: میشه پنج‌شنبه یاد داداشم باشید.»
محمد روزبهانی در ادامه با تاکید بر اینکه پنج‌شنبه ۴ آبان سالگرد روزی است که علی روزبهانی تیر خورد، نوشته بود: «پنج‌شنبه تولدش هم هست؛ یا می‌بود اگر بهش شلیک نمی‌شد.»

نیروهای امنیتی همچنین به پدر و برادر علی روزبهانی گفتند که «فقط پدر و برادر و خواهر علی اجازه حضور بر مزار او را دارند.»
عصر پنج‌شنبه نیز نیروهای امنیتی با استقرار در اطراف آرامگاه علی روزبهانی در بهشت زهرا از نزدیک شدن شماری از مردم به آرامگاه این معترض کشته شده به دست نیروهای حکومتی ممانعت کردند.

فاطمه حیدری در همین ارتباط طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اطراف مزار علی روزبهانی پر از نیرو‌های امنیتی و لباس شخصی است. اجازه نداند مردم به مزار او نزدیک شوند» و بعد از ساعت‌ها «فقط چند دقیقه کوتاه خانواده‌اش توانستند کنار علی باشند.» او به نقل از خواهر دادخواه علی روزبهانی نوشت: «پارسال همین موقع‌ها تیر خورد؛ می‌خواهم کنار علی باشم.»

چهارم آبان ماه سالگرد کشته شدن مهرشاد شهیدی‌نژاد در اراک،محمد شریعتی، محمدکیوان درویشی، محمد لطف‌الهی و سارینا ساعدی در شهر سنندج، سمکو مولودی در مهاباد، افشین آشام در قصرشیرین، پریسا بهمنی پزشک اهل زنجان، مائده جوانفر در رشت، علی سیدی در شهر پرند، و علی روزبهانی، بهناز افشاری و میلاد استادهاشم در تهران و تعداد دیگری از معترضان بود.

همگی این معترضان در روز چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ که همزمان با چهلم مهسا امینی بود در جریان تظاهرات در شهرهای مختلف ایران با شلیک نیروهای حکومتی یا در اثر ضرب و جرح این نیروها کشته شدند.

دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی علاوه بر ممانعت از برگزاری علی روزبهانی در تهران، اجازه برگزاری مراسم سالگرد را به خانواده‌های دیگر معترضان کشته شده در این روز را ندادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy