Friday, Nov 3, 2023

صفحه نخست » غرب و سبعیت یک رژیم اشغالگر و غیرقابل کنترل! مصطفی قهرمانی

Mostafa_Ghahramani.jpgحتی اگر بخواهیم بپذیریم و این پیکار نابرابر و شورش در بزرگ‌ترین زندان روباز دنیا را یک جنگ بدانیم بازهم جنگ قوانین ویژه خود را دارد. تنها در این مدت کوتاه پس از شورش مقاومت در زندان غزه رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل ۶ تن مواد منفجره (۱,۵ برابر قدرت تخریبی بمب هیروشیما) بر سر مردم بی‌دفاع نوار غزه فرو ریخته است. رژیمی که در مدت کمتر از ۴ هفته، توانسته است ۹۰۰۰ نفر (یعنی ۳۴۶ کشته در روز) که ۳۵۰۰ تن از آنها کودک بوده‌اند را این‌چنین سلاخی کند.

چرا این رژیم می‌تواند اجازه داشته باشد از فسفر سفید علیه غیرنظامیان استفاده کند، ماده‌ای آتش‌زا که استفاده از آن توسط قوانین عمومی بین‌المللی ممنوع یا محدود شده‌ است، و چرا همین رژیم می‌تواند و اجازه دارد یک برنامه تسلیحات هسته‌ای مخفی و خارج از نظارت نهادهای زی‌ربط بین‌المللی با بیش از ۱۸۰ کلاهک اتمی آماده برای شلیک داشته باشد؟
روئین‌تنی و مصونیت این رژیم ستمگر و کودک‌کش از کجا می‌آید؟
آیا به‌غیر از اینست که تفوق نظامی و آپارتاید حقوقی غرب و در رأس آن امریکا این اجازه و حق ویژه جهت سلاخی را برای این رژیم فراهم آورده است. غرب در تمامیت خود می‌خواهد مشارکت خود در شکل‌گیری لکه ننگی به نام هولوکاست و کشتار سیستماتیک یهودیان در اتاق‌های گاز نازیسم آلمانی را برای بازماندگان آن توجیه‌ناپذیر و غیرقابل‌بخشش بداند ولی غافل از اینکه هم به لحاظ سیاسی و اخلاقی و هم به لحاظ نظامی و لجستیکی خود را تا گلوگاه در لجن‌زار شکل‌گیری نسل‌کشی دیگری در فلسطین اشغالی بدست بازماندگان و نوادگان قربانیان هولوکاست فرو برده است.
اما آیا برای مردم غزه و فلسطین راه دیگری جز مقاومت تا آخرین فرد و تا آخرین نفس باقی مانده است؟
اینجا سخن با یک رژیم غاصب و تجاوزگر نیست بلکه طرف صحبت غرب فرهنگی و تمدنی است و نه غرب سیاسی و نظامی. آیا برای این غرب که ادعای برتری و سیادت فرهنگی و اخلاقی برای خود قائل است زمان به‌سرعت در حال سپری شدن نیست؟
الان زمان جولان نظامیان و «کلاه‌خود به‌سر»‌ها نیست. آنها بیش از ۷۵ سال است قادر به ارائه پاسخی بر این مشکل مهلک نبوده‌اند. جهان ما برای رهایی از تنفر و خشونت بی‌پایان این رژیم ستمگر نیاز به آزادزنان و آزادمردان بزرگی دارد که با حضور خود پایانی بر این سلاخی فراهم آورند.
اگر جنگ جهانی دوم را نازیسم آلمانی با زیاده‌خواهی‌های خود بر جهانیان تحمیل کرد این‌بار این غرب است که در توجیه خشونت رژیم اشغال‌گر اسرائیل جهان ما را به سوی جنگ جهانی دیگری سوق می‌دهد.
زمان آن است که همگان در سرتاسر این دهکده جهانی ما به‌خود آیند و تا دیر نشده از شکل‌گیری یک آتش گسترده دیگر جلوگیری کنند.
به سبعیت، عدم پاسخ‌گویی و مصونیت توجیه‌ناپذیر اسرائیل پایان دهید!!!

مصطفی قهرمانی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy