Friday, Nov 10, 2023

صفحه نخست » رهبری می‌خواهد آنچه کورش به یهودیان داد پس بگیرد و آن‌ها را دوباره تبعید کند!

Unbenannt-1.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

امام جمعه ایلام گفته است که رهبری کورش کبیر است و مردم قدر او را نمی‌دانند. تنها شباهتی که رهبری با کورش دارد، این است که مانند او مایل به جابجا کردن یهودیان است، ولی در جهت عکس. او را می‌توان یک کورش معکوس دانست. از نظر او هرچه بدبختی داریم از تصمیم غلط کورش است و برای همین است وقتی می‌گویند کورش "کبیر"، رهبری "کهیر" می‌زند. مقام رهبری اصلاً رهبری را قبول کرد برای اینکه رسالت دیگری را به انجام برساند، رسالتی که برای خود تعریف کرده، تبعید دوباره یهودیان است و برای انجام این رسالت هزاران فلسطینی و بیش از هزار یهودی را در حوادث اخیر به کشتن داد.

شاه فقید که ما قدرش را ندانستیم گفته بود: "کورش آسوده به خواب ما بیداریم"، رسالت دیگر مقام رهبری این است که نگذارد کوروش آسوده بخوابد. در جنگ اخیر حماس و اسرائیل زمانی که به قول امام راحل همه چیز بر "خلاف واقع شد"، به ناگهان بازی مورد علاقه رهبری "کی بود کی بود من نبودم" شروع شد. سرداران سپاه که همیشه انگشتشان را به نشانه تهدید علم می‌کردند، به خواب زمستانی فرو رفتند. به مزدوران در عراق گفته شد که آمریکایی‌ها را بزنید ولی مبادا از دماغ یک آمریکایی خون بیاید. بایدن هم متقابلاً به پنتاگون دستور داده که انبارهای خالی را بزنید، مبادا که کسی کشته شود.

یکی از خوش شانسی‌های جمهوری اسلامی این است که اخیراً بایدن حواس پرتی کامل پیدا کرده، تا آنجا که گفته، "من دونالد ریگان را شکست می‌دهم". البته منظور او دونالد ترامپ بوده برای اینکه رونالد ریگان سال‌ها پیش فوت کرده و قاعدتاً نمی‌تواند رقیب او باشد.

جنگ اخیر اسرائیل و حماس اقتدار موشکی ما را نشان داد، سرداران مقتدر ما از یمن با نام مستعار حوثی‌ها می‌خواستند اسرائیل را بزنند ولی کشورهای اطراف اسرائیل را زدند. تاکنون کشورهای مصر اردن و عربستان سعودی تایید کردند که موشک‌های ما در کشورهای آنها فرود آمده است. اگر ما همچنان به شلیک موشک ادامه دهیم ممکن است یکی از آن‌ها در آینده‌ نزدیک به اسرائیل بخورد.

از دیگر مواردی که جنگ اخیر حماس و اسرائیل نشان داد، تونل‌های اعجاب آمیزی است که در غزه ساخته شده بود، کسانی که از نزدیک این تونل‌ها را دیده بودند، می‌گویند که بوی پول نفت ایران را می‌داد. ما می‌توانستیم با این پول کیلومترها تونل برای مترو در شهرهای مختلف ایران بسازیم ولی قبول دارم که تونل‌های حماس واجب‌تر بود.

تمام استراتژی‌های تبلیغاتی و نظامی جمهوری اسلامی را می‌توان در این دیالوگ زنده یاد بهمن مفید در فیلم قیصر خلاصه کرد "ما گفتیم زدیم، شمام بگین زده، خوبیت نداره! "

ابومالش
آبان ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy