Thursday, Nov 16, 2023

صفحه نخست » سبعیّت و حیوانیّتِ عجیب غریب دکتر عبدالکریم سروش؛ ف. م. سخن

IMG_7560.pngبخش چهارم سخنان جناب دکتر عبدالکریم سروش با عنوان کلی «قصابان غاصب» را می شنیدم. هرگز تصور نمی کردم کار جناب دکتر به جایی برسد که من این جسارت را پیدا کنم که به ایشان صفات سبعیت و حیوانیت نسبت بدهم.

به قول خود ایشان تاریخ، بهترین آزمایشگاه و نمایشگاه وجود و شخصیت آدمیان است. آدمیانی که ماسک به چهره می زنند در پیشامدهای تاریخی وجود و شخصیت واقعی خود را نشان می دهند.

خدمت ایشان عرض می کنم که این جریان کشتار حیوانی و سبعانه ی حماس که به جان عده ای بی گناه در اسراییل افتادند و آن ها را به وحشیانه ترین شکل ممکن به قتل رساندند و بعد با نهایت بی شرمی و وقاحت عده ای زن و مرد غیر نظامی را به گروگان گرفتند بهترین آزمایشگاه و نمایشگاه وجود و شخصیت کسانی مثل خودِ جناب ایشان است.

بهیمیت و حیوانیت که جناب دکتر از آن سخن می گویند مگر چیزی ست غیر از این که با چشم خود ببینی عده ای تروریستِ آدمخوارِ مسلمان، به جان عده ای بی گناه که مشغول شادی و پایکوبی هستند می افتند و از زمین و آسمان آن ها را به گلوله می بندند، برخی را با نهایت قساوت و شقاوت در خانه هایشان گیر می اندازند و با گلوله و خنجر نقش زمین می کنند، پیر و جوان و کودک و نوزاد را نه به شکل عادی بلکه به غیر قابل باور ترین شکل ممکن به قتل می رسانند و عده ای را هم گروگان می گیرند و با خود به قصاب خانه هایشان می برند و بعد به جای غم این ها خوردن غم آدمخوران را بخوری؟!

اسراییل اگر به قول دکتر بی حیا و بی شرم بود به مردم عادی غزه نمی گفت که مکانهایی را که حیوانات آدمخوار در زیر زمین شان مثل خزنده ها تونل کنده اند و در آن ها پنهان شده اند ترک کنید چون ما برای حفظ امنیت مردم خودمان می خواهیم این سوراخ های متعفن را بر سر سوسماران و لاشخوران اسلامی خراب کنیم.

من مسلم می دانم که اگر جای اسراییل و اسلامیون عوض می شد، اسلامیون بی حیا، بی لحظه ای تردید همان خانه ها و بیمارستان ها را که لانه ی دشمنان شان بود یکجا با مردمی که در آن ها بودند بر سرشان خراب می کردند.

جناب دکتر رطب و یابس را به هم می بافند و با آوردن نام ماندلا و مجاهدین خلق به خیال خود آب طهارت بر دستان خون آلود آدمخواران فلسطینی می ریزند.

آری. ما هم تا امروز که جنایتکاری فلسطینی ها را به چشم ندیده بودیم برای کفر قاسم و دیر یاسین دل می سوزاندیم اما چیزهایی را که امروز می بینیم همان طور که اسلام شیعه ی آخوندهای حاکم بر ایران هر چه ساخته و بافته ی ذهن اسلامی ها بود را بر باد داد، داستان جنایات اسراییل نسبت به فلسطینی ها را هم بر باد داد.

اما سبعیت و حیوانیت جناب دکتر از کجا معلوم می شود؟ از اینجا که به یک دو دو تا چهار تای ساده پاسخ نمی دهند و این معادله ی سر راست و آسان را بی جواب می گذارند:
-اگر جنایت ۷ اکتبر کار عده ای تروریست بود، جماعت فلسطینی و سران فلسطینی، باید دست و پای آدمخوران را می گرفتند و می بستند و تحویل یک مرجع قضایی بین المللی می دادند تا به جنایت آن ها رسیدگی کند و آن ها را به مجازات برساند.

-اگر عده ای تروریست، مردم بی گناه را گروگان گرفته اند جماعت فلسطینی و سران فلسطینی باید این گروگان ها را بی قید و شرط آزاد می کردند و دلیلی برای اسراییل باقی نمی ماند تا بخواهد فلسطینی های «نازنین» را با قدرت تمام سرکوب کند.

چرا جناب دکتر از این معادله ی ساده سخن نمی گوید، خودش می داند و خودش و این همان سبعیت و حیوانیت ی ست که با نوای محزون برای مستمعان اش از آن سخن می گوید!

نه آقای دکتر! امروز همه همه چیز را می بینند و آن هایی که بخواهند بفهمند،،، خوب و بد و انسانیت و بهیمیت را می فهمند. شما به همین فیلمی که اینجا می گذارم اگر خواستید نگاه کنید تا گوشه ی کوچکی از آدمخواری آدمخواران مسلمان را به چشم ببینید و بعد باز از سبعیت اسراییلی ها سخن بگویید.

بخش چهارم قصابان غاصب دکتر عبدالکریم سروش در تلگرام




Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy