Friday, Dec 1, 2023

صفحه نخست » حمله مردم خشمگین از قتل یک نوجوان به امام جمعه میبد

2.jpg

- جو امنیتی و درگیری در پی قتل یک جوان ۱۷ ساله

- برخی خبرها حاکی از حمله مردم خشمگین علیه برخی اتباع خارجی در شهر میبد است. گفته می شود عده ای معدود، اقامتگاه برخی اتباع خارجی را به آتش کشیدند

در پی کشته شدن یک نوجوان در یک «نزاع و درگیری دسته‌جمعی» در شهرستان میبد، دیروز جمعه دهم آذرماه شمار کثیری از شهروندان میبدی در اعتراض به کشته شدن او به خیابان‌ها آمدند و جو شهر امنیتی گزارش شده است.

برخی منابع محلی هویت این نوجوان را «امیررضا آقایی» اعلام کرده و نوشته‌اند که او در یک درگیری خیابانی، توسط یه «تبعه افغان» و بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو کشته شده است.

بی بی سی - معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در پی درگیری در خیابان خرمشهر میبد که پنجشنبه شب به قتل یک جوان ۱۷ ساله انجامید، می‌گوید که قاتل بازداشت شده است.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، گفته «قاتل از اتباع خارجی» است و «در آزادشهر یزد دستگیر شده است.»

در پی درگیری پنجشنبه شب در میبد، امروز اعتراضاتی در حاشیه نماز جمعه این شهر رخ داد و در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی از حمله گروهی به محل سکونت مهاجران افغان و درگیری با نیروهای انتظامی در این شهر منتشر شده است.

تصاویر نشان می‌دهد که عده‌ای با حضور در محل نماز جمعه، خواهان دستگیری و مجازات قاتل شدند و در واکنش به امام جمعه که خواستار آرامش مردم شده بود، تریبون او را شکستند.

فرماندار میبد هم در حاشیه جلسه شورای تامین که جمعی از اهالی میبد حضور داشتند، گفت: فرد ضارب نزاع دیشب، در آزادشهر یزد دستگیر شده است


میبد در ۵۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy