Friday, Dec 1, 2023

صفحه نخست » اعتراض علنی به علیرضا دبیر در لیگ برتر کشتی آزاد

میثم کاوه، سرپرست تیم کشتی آزاد انبوه‌سازان هوتن، در مراسم اهدای جام و مدال لیگ برتر کشتی آزاد، اجازه نداد کشتی‌گیران تیمش جامی که توسط علیرضا دبیر به آنها به عنوان نایب رسیده بود را در دست بگیرند و بلافاصله پس از دریافت جام، آن را به نشانه اعتراض روی زمین گذاشت.

او دراین‌باره گفت: «برای چه جام را بالای سر ببریم؟ وقتی می‌دانیم ما قهرمان شدیم و آقای یاری [رئیس سازمان لیگ] و داوران رای را برمی‌گردانند و آقای دبیر هم تایید می‌کند، برای چه جام را بالا ببریم. خود دبیر گفت در حق شما نامردی شده است. برود وقت بگذارد ببیند این عواملی که خودش گذاشته چرا این کار را کردند.»

کاوه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران دراین‌باره، گفت: «من نه کشتی گرفتم نه می‌دان کشتی چیست نه امتیازدهی آن چگونه است. علی دبیر، رئیس فدراسیون، گفت در حق شما نامردی شد. چه فایده دارد یک نفر ده، پانزده میلیارد از جیب در کشتی هزینه می‌کند بعد یک آقایی تمام نتایج یک تیم را زیر سوال می‌برد و جام را به کسی دیگر می‌دهند.

خود دبیر گفت در حق شما نامردی شده و برخورد می‌کنم. چه فایده دارد؟ جام برمی‌گردد؟» او در ادامه گفت: «این کار برنامه‌ریزی شده بود تا یک تیم قهرمان شود. حتما خون مدیرعامل و مالکان آن تیم رنگی‌تر از مدیرعامل تیم ماست که هزینه شخصی انجام داده است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy