Monday, Dec 11, 2023

صفحه نخست » حمله وحشیانه رئیس باشگاه به داور، فوتبال ترکیه تعطیل شد

refbanner.jpgایران اینترنشنال - در جریان بازی‌ آنکاراگوچو و ریزه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه، رئیس تیم میزبان خلیل اوموت ملر، داور سرشناس بازی را با مشت زد! اردوغان، این رفتار را محکوم کرد و پس از این، فدراسیون فوتبال ترکیه تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی این کشور تعلیق کرد. این بازی با نتیجه یک-یک به پایان رسیده بود.

فاروق کوجا مدیر باشگاه آنکاراگوچو، پس از پایان بازی تیمش در دقیقه ۹۷ به زمین مسابقه دوید و با مشت به صورت داور کوبید. داور بعد از این ضربه به زمین افتاد و ضربات دیگری هم خورد. پس از برخی بازیکنان و عوامل بازی دور داور را گرفتند و مدیر باشگاه آنکاراگوچو را از صحنه دور کردند.

آنکاراگوچو در دقیقه ۱۵ بازی با گل اولیمپیو موروتان از ریزه‌اسپور جلو افتاد و نیمه اول را با برتری به پایان رساند. آنها در نیمه دوم با اخراج علی سووه ده نفره شدند. در جریان بازی بازیکنان و کادر فنی این تیم چند بار به داور اعتراض کردند و از قضاوت او راضی نبودند.

t1.jpgt2.jpgt3.jpgدر دقیقه ۵+۹۰ ریزه‌اسپور هم ۱۰ نفره شد، اما دو دقیقه بعد گل مساوی را زدند و بازی با تساوی به پایان رسید. پس از این درگیری شروع شد.

گفته شده کوجا خود هم برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما به گفته وزیر کشور ترکیه، بعد از تکمیل مراحل درمان «روند بازداشت انجام می‌شود.»

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با محکوم کردن این حمله در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «من حمله به هلیل اوموت ملر را محکوم می کنم و برای او آرزوی بهبودی دارم. ورزش یعنی صلح و برادری. ورزش با خشونت ناسازگار است. ما هرگز اجازه نخواهیم داد در ورزش ترکیه خشونت ترویج شود.»

علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه این واقعه را به شدت محکوم کرده و گفته چند نفر دیگر هم بازداشت شده‌اند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرده تمامی مسابقات لیگ‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شوند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy