Tuesday, Dec 12, 2023

صفحه نخست » شریعتمداری و دختران تحریک کننده ژاپنی

13-1.jpgمسیح علی نژاد نوشت: روزنامه کیهان در گزارشی مدعی شد که در مدارس ژاپن بستن موی دم اسبی برای دختران به خاطر تحریک شدن پسران ممنوع است. این روزنامه نوشت: «بستن موی دختران به صورت دم اسبی در مدارس ژاپن به دلیل تحریک جنسی پسران ممنوع اعلام شده است. در همین حال عده‌ای در داخل کشور شریعت اسلام را به تمسخر و سرزنش می‌گرفتند که مگر کسی در قرن ۲۱ با مو تحریک می‌شود؟»

ستون نویسان روزنامه کیهان هر دروغ و چرندی را در روزنامه منتشر می‌کنند بلکه رنگ و لعابی از عقلانیت بر روی قانون بدوی و غیر عقلانی حجاب اجباری بزنند. ظاهرا هده ای به اسم روزنامه نگار در آن رسانه مسئول سرچ کردن شایعات عجیب و غریب در مورد محدودیتها و ممنوعیتها در غرب هستند. برای آنکه بگویند: «همه جای دنیا همین است!»
پیش از این نیز مدعی شده بودند که زنان در ایران باستان و پیش از اسلام محجبه بودند. آنها خود می‌دانند که منفور و مطرود ملتند و برای همین می‌خواهند بگویند که حجاب زوری فقط ایده جمهوری اسلامی نیست. و دیگرانی نیز بودند و هستند که چنین می‌کردند.

غریق به هر شاخه خشکیده ای چنگ می‌زند. این تلاش مصیبت بارتان که رنگ و لعابی از عقلانیت بر قوانین داعشی خود بزنید رقت برانگیر است. اما بدانید حجاب دیگر به سر زنان ایران باز نخواهد گشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy