Thursday, Dec 14, 2023

صفحه نخست » اعتراض کاربران شبکه های اجتماعی به کلیپ تبلیغاتی صادق بوقی

15-1.jpgانتشار کلیپی از تبلیغ صادق بوقی برای کمپانی کوروش که در هفته‌های اخیر با شکایات متعدد مشتریان و پلمب شدن دفتر مرکزی این شرکت همراه بوده؛ واکنش های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

کاربری خطاب به صادق بوقی نوشته:
«شما یک عمر تو استادیوم ها برای ورزش زحمت کشیدی
معروفی، عزیزی، محترمی
حق داری سر پیری تبلیغ کنی یه چیزی در بیاری و محتاج کسی نشی
اما این کوروش کمپانی پشت هم داره ازش شکایت میشه و گوشی های مردم رو تحویل نداده
یکی به این پیرمرد هشدار بده تا شریک کلاهبرداری نشده»

شرکت کمپانی کوروش با فروش محصولات اپل مانند آیفون ۱۳ و ۱۴ زیر قیمت بازار(۲۴ میلیون با تحویل ۳۵ روزه) با شایعات واکنش‌های زیادی از طرف مشتریان ناراضی و کاربران مواجه شده است.
نکته جالب توجه اینکه برای هیچ نهاد نظارتی یا مسئول این سوال برایش پیش نمی‌آید که چگونه یک شرکت گوشی آیفون نو را ارزان‌تر از شرکت اپل می‌فروشد! (این شرکت مدعی نو بودن آیفون‌ها هستند و ریپک بودن این گوشی‌ها را رد می‌کند).

میلاد نوری(برنامه‌نویس) درباره فعالیت این نوع شرکت‌ها در کانال تلگرامی خود نوشته:

‏یک شرکتی که آیفون ۱۳ نو رو می‌فروخته ۲۴ میلیون. با تحویل یک ماهه/۳۵ روزه و تقریبا هیچ تحویل سر موعدی نداشته و کلی تحویل عقب افتاده داره، در اقدامی جالب قیمت رو کاهش داده و آیفون رو پیش‌فروش می‌کنه ۲۰میلیون تومان.
در صورتی که در یک کسب و کار سالم، شما هنگام افزایش اعتراض‌ها به عدم تحویل سر موعد مقرر، حتی ممکنه برای مدتی ثبت فروش جدید رو متوقف کنید.


جالب اینه برای هیچ نهاد نظارتی، مسئولی سوال پیش نمیاد چطوری طرف آیفون نو رو ارزون تر از خود اپل می‌فروشه! (خودشون مدعی نو بودن آیفون‌ها هستند و ریپک بودن رو رد می‌کنند).

یا چرا بعد از این همه تحویل عقب افتاده، با کاهش قیمت و افزایش تبلیغات، ثبت‌نام رو بیشتر و بیشتر می‌کنه.

یک شعبه‌شون هم پلمب شد البته. نه به خاطر این فعالیت سوال برانگیز. بلکه به خاطر حجاب (طبق گفته خودشون).
‌‏اینکه کاربرها چطور به شرکتی که هم زمان دنیا جهان‌بخت و نیلی افشار و بیرانوند و خواهران منصوریان تبلیغش رو می‌کنند، اعتماد می‌کنند هم در نوع خودش جالبه.


مثلا با خودشون می‌گن درسته با هیچ فرمولی نمی‌شه گوشی آیفون رو در ایران ارزون‌تر از خود اپل خرید، اما چون بیرانوند و اکبر عبدی و نیلی افشار توصیه‌ش کردن ما چشممون رو می‌بندیم و پول رو می‌دیم تا ببینیم چی پیش میاد!
این نوع فعالیت‌ها معمولا به جای خوبی ختم نمی‌شه. بسیار مراقب باشید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy