Tuesday, Dec 26, 2023

صفحه نخست » تتلو کجاست؟

tattalo.jpgصدای آمریکا - رسانه‌ها در ایران انتشار خبر صدور قرار وثیقه برای «امیر تتلو» که در فضای مجازی منتشر شده بود را تکذیب کردند.

خبرگزاری «ایلنا» در همین رابطه نوشت «روز گذشته ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که عنوان می‌کرد با برخی اعضای خانواده امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو تماس گرفته شده و عنوان شده است احتمال صدور قرار وثیقه برای او وجود دارد.»

برهمین اساس اعلام شده است که نتیجه پیگیری از روند تحقیقات پرونده تتلو نشان می‌دهد «ادعای صدور قرار وثیقه» احتمالی برای او کذب است.

در ادامه حاشیه‌های پرونده امیر تتلو، خبرگزاری «رکنا» نیز در گزارشی نوشت شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو نفر از شاکیان تتلو خانواده ۲ دختر ایرانی هستند که «در ترکیه با تشویق و ترغیب تتلو اقدام به خودکشی کرده‌اند.»ه است.

در حال حاضر تتلو در بازداشت به سر می‌برد و پرونده او به ادعای رسانه‌های رسمی در ایران با اتهام «گسترش و ترویج فساد و فحشا» در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است

امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» ۱۵ آذرماه توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران شد و با دستور قضایی بازداشت و پس از انجام کارهای اداری به تهران منتقل شد.

خبرگزاری صدا و سیما یکی از مهمترین اقدامات «تتلو» را «گسترش فساد و فحشا» و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول اعلام کرده بود.

با گذشت نزدیک به سه هفته از بازداشت تتلو هنوز مشخص نیست که آیا او در بازداشت به مشاوره حقوقی و وکیل منتخب خود دسترسی دارد یا خیر. مقامات قضایی نیز هنوز اتهامات مطرح علیه این خواننده ایرانی را به طور رسمی اعلام نکرد



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy