Thursday, Dec 28, 2023

صفحه نخست » سپاه پاسداران اظهارات سخنگوی سپاه پاسداران را تکذیب کرد!

28-2.jpgسپاه پاسداران اظهارات رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران را بعد از واکنش حماس؛ تکذیب کرد. سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای به بیانیه حماس واکنش نشان داد و‌در رسانه خود سپاه نیوز اعلام ‌کرد، از صحبت‌های سردار شریف سوء برداشت شده است.

پیشتر گروه تروریستی حماس امروز چهارشنبه، ششم دی، در بیانیه‌ای اظهارات سخنگوی سپاه پاسداران را رد کرده بود صدور بیانیه‌هایی از سوی حماس در ضدیت با سخنان سران جمهوری اسلامی ایران یک امر نادر است.

بیانیه حماس اظهارات رمضان شریف، سخنگوی سپاه را تکذیب کرده که صبح چهارشنبه گفته بود: حمله حماس در روز ۱۵ مهر با عنوان «طوفان الاقصی» واکنش انتقامی نسبت به کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران بود. رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران به نقل از رمضان شریف در نشست خبری او نوشتند این سخنگوی سپاه تصریح کرد که «طوفان الاقصی» (نامی که حماس بر حمله خود به اسرائیل نهاد) «یکی از انتقام‌های کشته شدن قاسم سلیمانی بود».

رمضان شریف در نشست خبری تهران در آستانه چهارمین سالروز کشته شدن قاسم سلیمانی، و یک روز پس از کشته شدن رضی موسوی، فرمانده ارشد عضو شاخه قدس سپاه و «مسئول تدارکات و لجیستیک مقاومـت» در عملیات موشکی منتسب به اسرائیل در سوریه، سخن گفت.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، در واکنشی جدید به کشته‌ شدن رضی موسوی، فرمانده ارشد این نیرو، در حمله منتسب به اسرائیل در سوریه مدعی شد که جمهوری اسلامی پیش از این در پی مرگ افراد مرتبط با برنامه هسته‌ای خود، از اسرائیل «انتقام گرفته» است. شریف روز چهارشنبه، ششم دی، در یک نشست خبری در تهران در ادامه ادعا کرد که «به دلیل فضای بسته‌ رسانه‌ای، اسرائیلی‌ها اجازه انتشار این اخبار را نمی‌دهند».

سخنگوی سپاه با این حال نه به جزئیات آن‌ چه «انتقام‌های پیشین» جمهوری اسلامی از اسرائیل نامید، اشاره کرد و نه توضیح داد که چرا رسانه‌های حکومتی ایران این اخبار را منتشر نکرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy