Wednesday, Jan 10, 2024

صفحه نخست » زنی با اجاره دادن نیمی از تختش درآمد کسب می کند

ایندیپندنت فارسی - مونیک جرمایا، زن ۳۶ ساله استرالیایی می‌گوید با اجاره دادن نیمی از تختش به غریبه‌ها توانسته است ماهانه مبلغ ۶۰۰ دلار درآمد اضافه کسب کند. مونیک این کار جانبی را در زمان قرنطینه کرونا آغاز کرده است و به این ترتیب هم خود را از تنهایی نجات داده و هم سود مالی کسب کرده است.

1.jpg
به گزارش نیویورک‌پست، مونیک توضیح داده است که این روش جدید که با نام «تخت داغ» شناخته می‌شود نیاز به مرزبندی دقیق میان دو طرف دارد. به گفته او، «دو طرف باید به حریم خصوصی هم احترام گذاشته و بدون وابستگی عاطفی، فقط کنار هم بخوابند.»

در ماه سپتامبر سال گذشته نیز، زنی در شهر تورنتو با روش مشابه، به اخبار راه پیدا کرده بود.

2.jpgالبته روش اجاره «تخت داغ» همیشه به شکلی که این دو زن اجرا کرده‌اند، صورت نمی‌گیرد. به گزارش بیزینس‌اینسایدر، برخی از دانشجویان و افراد مجرد در شهرهای گران جهان از جمله نیویورک، لندن، تورنتو و ملبورن تخت یا اتاق خود را به صورت نوبتی به غریبه‌ها اجاره می‌دهند. در این نوع توافق‌ها، افراد روزکار و شب‌کار به صورت ساعتی اتاق را به اشتراک می‌گذارند یا دو مستاجر یک اتاق، یک شب در میان، روی تخت و زمین می‌خوابند.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

در یکی از این موارد، دختر ۱۹ ساله هندی که در ملبورن دانشجو است، به بیزینس‌اینسایدر گفت که اتاقش را با یک راننده کامیون به اشتراک گذاشته است. توافق این دو نفر به این صورت است که دختر جوان شب‌ها را در اتاق می‌خوابد و راننده که شب‌کار است، روز را روی تخت استراحت می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy