Saturday, Jan 13, 2024

صفحه نخست » سیلی مامور پلیس به یک پرستار و دستبد زدن به او مقابل چشم مراجعین بیمارستان

14-2.jpgیکی از مخاطبان توانا، ضمن ارسال این ویدئو نوشت: ‌« سیلی مامور پلیس به یک پرستار و دستبد زدن به او مقابل چشم مراجعین بیمارستان به دلیل خودداری از ارائه خدمات خارج نوبت!!

در "بیمارستان صدیقی" شهر گله‌دار در شهرستان مهر استان فارس، پس از آنکه یک پرستار به مامور لباس شخصی نیروی انتظامی اعلام کرد که برای دریافت خدمات باید مانند بقیه مردم در نوبت باشد، این مامور پلیس به طرز وحشیانه‌ای به صورت او سیلی زد و سپس به طرز وقیحانه در حالی که این پرستار با روپوش سپید در حال ارائه خدمت به مراجعین بیمارستان بود، به او از پشت دستبند زده و او را به داخل ماشین انداخت.

این صحنه کریه قدرت‌نمایی شرم‌آور این مامور رذل مقابل چشم بیماران و کادر درمان این بیمارستان اتفاق افتاد و موجب خشم و نفرت مراجعین شد. حکومت دیکتاتوری آخوندی ، در ایران به ماموران مزدور نیروی انتظامی چنان اختیار عمل داده که نه تنها دست آن‌ها را در سرکوب مردم و انواع وحشیگری باز گذارده، بلکه این امکان را به آن‌ها داده که به راحتی شهروندان را از هر قشری هتک حرمت کنند، از زنان شهروند در خیابان‌ها به بهانه حجاب اجباری تا کادر درمان بیمارستان‌ها، و به هیچ کجا هم پاسخگو نباشند!»

- در رژیم‌های دیکتاتوری، رفتارهای قلدرمآبانه تا عناصر رده پایین در شهرستان‌های کوچک هم تسری پیدا می‌کند. افراد وابسته به حکومت برای خود «حق ویژه» قائل هستند. نیروهای نظامی و آخوندها در رژیم استبدادی ولایت فقیه در سلسله مراتب اجتماعی گرچه دارای قدرت هستنذ، ولی نزد مرد منزلتی ندارند.

با این حال به واسطه اتصال به منابع قدرت با دست باز به مردم زور می‌گویند و در زورگویی احساس امنیت می‌کنند. حتی بارها دیده شده که نیروهای لباس شخصی که ظاهری حگومت‌پسند دارند، چنین رفتارهایی داشته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy