Sunday, Jan 21, 2024

صفحه نخست » کشته شدن پنج سرباز در پادگان ارتش در کرمان

21-3.jpgخبرتکمیلی:

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد سربازی که متهم به کشتن پنج همرزم خود در عصر یکشنبه در جریان تیر‌اندازی در آسایشگاه سربازان در کرمان بود و متواری شده بود، بازداشت شده است.

امیر غلامعلیان بامداد دوشنبه به خبرگزاری ایرنا گفت، «این فرد در نزدیکی شهرستان زرند دستگیر شد» و بازجویی از او برای مشخص شدن انگیزه‌اش برای این اقدام در جریان است و نتیجه آن آگاهی‌رسانی خواهد شد.

گزارش اولیه:

ایران وایر - در جریان تیراندازی یک سرباز وظیفه به سوی همرزمانش در یک پادگان ارتش در کرمان پنج نفر کشته شدند.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش، روز یکشنبه اول بهمن ۱۴۰۲ در گفتگو با ایرنا وقوع این تیراندازی را تایید کرد.

غلامعلیان در شرح این رویداد گفت ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز یکی از سربازان که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان شده و اقدام به تیراندازی به سوی دیگر سربازان کرد.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با بیان اینکه انگیزه‌ این سرباز هنوز مشخص نشده اعلام کرد پنج سرباز در جریان این تیراندازی جان خود را از دست دادند.

به گفته این فرمانده ارتش ضارب بلافاصله از پادگان متواری شده و تلاش برای دستگیری وی جریان دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

ایران از معدود کشورهای جهان است که سربازی اجباری در آن وجود دارد و اخبار مربوط به خودکشی یا قتل سربازان وظیفه به تناوب از رسانه‌های کشور منتشر می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy