Sunday, Feb 4, 2024

صفحه نخست » سرقت ۳۰ میلیاردی از خانه ای در ولنجک

4-1.jpgبهاره شبانكارئيان - اعتماد دو هفته پيش، چند سارق با اسلحه وارد يكي از برج‌هاي كوچه پانزدهم ولنجك مي‌شوند و لابي‌من را گروگان گرفته و به يكي از طبقات برج مي‌برند و با سوءاستفاده از حضور لابي‌من مجتمع، از واحدي كه قبلا مشخص كرده بودند، سرقت مي‌كنند.

راوی حادثه می گوید: «يكي از ساكنان واحدي كه سارقان آن را نشان كرده بودند چون فكر مي‌كند لابي‌من پشت در است، در واحد خود را باز مي‌كند. در اين فاصله سارقان يكي از اعضاي ساختمان را كه داخل آسانسور بوده نيز گروگان مي‌گيرند و به داخل همان واحد مي‌برند و حدود ۳۰ ميليارد تومان طلا و دلار سرقت مي‌كنند.»

وقتي سارقان وارد واحدي كه از قبل تعيين كرده بودند، مي‌شوند، صاحب خانه مشغول صحبت كردن با تلفن بوده، اما تلفن را قطع نمي‌كند. اين موضوع را سارقان متوجه نمي‌شوند و برادر همسر صاحب خانه كه از آن سوي خط شاهد صحبت‌هاي صاحب خانه با سارقان بوده از خانه خود كه در تهرانپارس است به سمت خانه آنها حركت مي‌كند و در بين راه چندين بار با پليس ۱۱۰ تماس مي‌گيرد.

سارقان بعد از سرقت به همراه لابي‌من به سمت دي وي آر (دستگاه ضبط دوربين‌هاي مداربسته) مي‌روند و دي وي آر را با خود مي‌برند. خوشبختانه هيچ اتفاقي براي اهالي ساختمان و صاحب خانه نمي‌افتد.

اعتماد در ادامه به نقل از رییس پلیس آگاهی تهران نوشت: «پرونده‌هاي كشف شده از سوي پليس آگاهي در حوزه سرقت از ابتداي امسال تاكنون افزايش چشمگيري داشته است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy