Monday, Feb 5, 2024

صفحه نخست » ادعاهای جدید دونالد ترامپ درباره ایران

5.jpgادعاهای جدید دونالد ترامپ درباره ایران: من ایران را تحت کنترل قرار دادم، ضربه محکمی به آنها زدم و آنها باید پاسخ می‌دادند، از نظر روانی باید پاسخ می‌دادند تا به مردم خود قدرت نشان دهند و من این را فهمیدم.

آنها به من اطلاع دادند که نزدیک یک پایگاه مشخص حمله خواهند کرد. و ۱۸ موشک پرتاب کردند که همه شکست خوردند، التماس کردند که به آنها حمله نکنم، به من گفتند لطفا به ما حمله نکنید.

دونالد ترامپ در مصاحبه دیشب (۱۵ بهمن) با شبکه فاکس نیوز با انتقاد از جو بایدن، مدعی شد که سیاست خارجی وی آمریکا را به جنگ جهانی سوم سوق داده و در ۹ ماه باقی مانده از زمامداری وی ممکن است بسیاری از مشکلات دیگر هم پیش آید.

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در این مصاحبه همچنین مدعی شد، ایران در ۶۰ روز آینده به یک سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت!

ترامپ گفت: کشورمان آشفته و مرزهای ما باز و ناامن اند. ۹ ماه زمان زیادی است. احتمال زیادی وجود دارد که در این مدت، جنگ جهانی سوم رخ دهد، چون فردی بر سر کار است که کار خیری انجام نمی‌دهد.

وی با متهم کردن بایدن به اینکه مسبب درگیری‌های جاری در جهان است، افزود: برایش احترام قائل نیستند. در سراسر جهان به او می‌خندند و در کارش موفق نیست.

ترامپ در این مصاحبه مدعی شد، زمانی که بر سر کار بود، ایران پولی نداشت که در اختیار حماس و حزب‌الله قرار دهد. از زمانی که بایدن بر سر کار آمد، شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران آنچنان جسور شدند که در اردن حملات انتحاری انجام داده و سه سرباز آمریکایی را به قتل رساندند.

ترامپ گفت: او (بایدن) اجازه داده که چنین اقدامی انجام دهند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy