Saturday, Feb 10, 2024

صفحه نخست » تصویری باورنکردنی از شیر لاغر در باغ وحش مشهد + واکنش عجیب مسئولان

shir.jpgانتشار تصویر این شیر لاغر و بی‌جان در شبکه‌های اجتماعی باعث شد دوباره بحث بی‌توجهی به حیوانات در باغ وحش‌ مشهد، سوءتغذیه و عدم رسیدگی مطلوب به آنها، در فضای مجازی و رسانه‌ها بالا بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی که کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری از یک شیر نر بسیار لاغر و ضعیف در باغ وحش مشهد مدعی شدند که گرسنگی و سوءتغذیه سلطان باغ وحش مشهد را به این حال و روز انداخته، مسئولان باغ وحش اما می‌گویند این شیر سوءتغذیه ندارد.

shirlarge.jpgآنطورکه تسنیم گزارش داده، طی روزهای اخیر تصویری از یک شیر نر در باغ وحش مشهد در فضای مجازی منتشر شد که با پیکری لاغر و دنده‌های بیرون‌زده روی زمین دراز کشیده بود، زیر تصویر هم عبارات گاه تمسخرآمیزِ متعددی نوشته شده بود از جمله اینکه: "مگه شیر، سلطان جنگل نبود؟!... اگه شما هم غذا نخوری این شکلی می‌شی دیگه ..."

انتشار تصویر این شیر لاغر و بی‌جان در شبکه‌های اجتماعی باعث شد دوباره بحث بی‌توجهی به حیوانات در باغ وحش‌ مشهد، سوءتغذیه و عدم رسیدگی مطلوب به آنها، در فضای مجازی و رسانه‌ها بالا بگیرد. نظر متولیان باغ وحش و اداره محیط زیست خراسان رضوی البته خلاف این ادعاها بود، زیرا علی رضا بنی اسدی، کارشناس بیماری‌های حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: حیوانات نیز مانند انسان‌ها دارای تیپ‌های بدنی هستند؛ این شیر نیز دارای تیپ بدنی لاغر است، البته این شیر یک بیماری هم دارد که به صورت خیلی طبیعی موجب کاهش وزن و نمایان شدن بیشتر لاغری‌اش شده است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy