Wednesday, Feb 14, 2024

صفحه نخست » انتشار پرونده کامل مهاجرتی اسحاق قالیباف در دادگاه مهاجرت کانادا

gbanner.jpgامیر فرشاد ابراهیمی در توئیتر نوشت: حضرات طرفدار جمهوری اسلامی و عمله های استبداد فکر می کنند همه دنیا مثل جمهوری اسلامی است و با یک «تکذیب می شود» و یا «شایعه است» می شود سرو ته همه چیز را هم آورد!

کل پرونده مهاجرتی اسحاق قالیباف فرزند محمد باقر قالیباف و اعاده دادرسی اش برای بررسی مجدد درخواست اقامتش در سایت دولتی کانادا موجود و قابل دسترسی برای همه است! (+لینک)

شاهد علوی: یک منبع مطلع از روند پرونده به همکار ما کامران ملک‌پور گفته که در پایان مهلت ۶۰ روزه‌ای که دادگاه تعیین کرده بود، اداره مهاجرت به درخواست ویزای پسر قالیباف پاسخ مثبت داده‌ است. امیدوارم نتیجه انتشار این گزارش، درست شدن فشار افکار عمومی در کانادا و تغییر آن تصمیم احمقانه باشد.

صادق بيگدلى: توضیحاتی حقوقی درباره پیروزی اسحاق قالیباف علیه اداره مهاجرت کانادا در دادگاه فدرال کانادا پ.ن. این که پسر رییس مجلس انقلابی برای اقامت دائم کانادا اقدام می‌کنه اون هم در سال ۱۳۹۷ یعنی یک‌سال بعد از گزارش پدرش که طبق آن دارایی اسحاق جان جمعا یک میلیون تومان، یک دستگاه موتورسیکلت و یک وانت نیسان مدل ۷۱ است، اگر نشانه‌ فروپاشی نیست، پس چیست؟ واقعا این آقازاده فکر کرده با استخدام وکیل غیرایرانی-کانادایی و خرج هزاران دلار و رفتن به دادگاه مسایل مخفی می‌ماند؟ سوال حقوقی‌تر این که، آیا پیروزی ایشان در این پرونده به معنای صدور ویزای اقامت دایم است؟ پاسخ منفی است و این پیروزی صرفا به این معناست که باید مراحل چک امنیتی ایشان ظرف ۶۰ روز انجام شود که با توجه به تاریخ رای (۲۴ اکتبر) باید دسامبر انجام شده باشد. نتیجه چه بوده هنوز معلوم نیست:

judgment.jpgکانادا تا کنون در چندین بسته جداگانه مقام‌ها و نهادهای جمهوری اسلامی دخیل در سرکوب مردم و نیز دخیل در ارسال اسلحه به روسیه را تحریم کرده اما این اولین بار است که وضعیت اقامت مقام‌های جمهوری اسلامی در این کشور دوباره بازنگری می‌شود. دولت کانادا سال گذشته در ارتباط با سرکوب خیزش انقلابی مردم ایران، تحریم‌هایی علیه جمهوری اسلامی اعمال و ورود وابستگانش را به این کشور ممنوع کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy