Wednesday, Feb 21, 2024

صفحه نخست » از مجالِ تاریخی به‌دست آمده باید نهایتِ سود را بُرد، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_2.jpgویژه خبرنامه گویا

پس از ۴۵ سالِ خونین و پُر از درد و رنج برای اکثریتِ مردمِ ایران، اینک بهترین میدانِ مبارزه رو در رو با حکومت تبه‌کار اسلامی، بدون نیاز به گردهم‌آیی و تظاهرات، بدون نیاز به دادن شعار برای مردم گرفتار ایران فرا رسیده است:
شرکت‌نکردن در نمایش انتخاباتی و تبدیل آن به یک رفراندوم "نه به حکومت کودک‌کش اسلامی!"

کوشش بی نتیجه حکومت

خوش‌بختانه این بار بیش‌ترین شمار مردم اراده کرده‌اند که به هیچ‌روی در این نمایش مسخره و تکراری شرکت نکنند زیرا نمی‌خواهند با شرکت در این مضحکه شریک آخوند خامنه‌ای و مافیاهای وابسته به او در کشتار جوانان و نابودی زیرساخت‌هایِ کشور شوند. این مردم که اینک آشکارا هر روز و در هر مجالی بیزاری خود از حکومتِ اسلامی ریاکار و خیانت‌کار به مردم ایران را فریاد می‌زنند، با شرکت نکردن در این نمایش، پیامِ روشنی به جهانیان خواهند داد که این حکومت نماینده ما نیست؛ این حکومت نماینده مشتی دزد، فاسد، ریاکار و فتنه‌گر است که همه منطقه را با ویروس کشنده خود آلوده و به آشوب کشانده‌اند. آن‌چه امروز در غزه به فاجعه مبدل شده، یک عامل اصلی و پشت‌پرده‌اش همین حکومتِ جبونِ اسلامی است. سیاستِ آخوندِ خامنه‌ای و باندهای مافیایی وابسته همین است، دیگران را با بَرباد‌دادنِ سرمایه‌هایِ مردمِ ایران به آشوب، فتنه، درگیری و خون‌ریزی بکشانند و خود به تماشای دست‌پُخت و هنر خویش بنشیند و لذت ببرند که به "ابرقدرت" تبدیل شده و "به قُله‌ها" رسیده‌اند! ابر قدرتی که از تأمین کار، نان، برق، آب و هوایِ روزانه مردم ناتوان است و صفتِ ویژه آن "درماندگی در همه زمینه‌ها جز کشتار و فتنه‌گری است! "

پروپاگاندای حکومت با همه توان

حکومت همه نیرو و توان خود را به میدان آورده است. به التماس افتاده است، در رادیو و تلویزیون مجال داده است انتقادهایی گاه سخت به حکومت بشود، حتا برنامه‌های کمدی و رقص و آواز ترتیب داده است، هزار وعده دروغین داده است و با نادانی می‌گوید: روز انتخاباتِ نمایشی ما بیرون بیایید به هرکه می‌خواهید رای بدهید، تنها خیابان‌ها شلوغ باشد! پس از ۴۵ سال هنوز درک نمی‌کنند با این‌بیان چه توهینی به مردم می‌کنند که شما تنها عروسک‌هایی هستید برای نمایش انتخاباتی و اهمیت شما برایِ ما تننها در همین یک روز است! ولی با وجود همه این‌ها، شمار مردمی که رای نخواهند داد واژگونه پروپاگاندایِ رنگ‌باخته و دروغینِ حکومت، هر روز بیش‌تر و بیش‌تر شده است.

یک‌بار دیگر یادآوری به بسیجیان، نظامیان و دیگر وابستگان حکومت

الته به آن بخش که هنوز وجدان و شرفی دارند، دست‌اشان به خونِ مردم آلوده نیست و شاید از سر ناچاری در جبهه خونینِ آدمکشان قرار گرفته‌اند. روزِ گزینش حقیقی فرا رسیده: یا در جبهه مردم و یا در جبهه دشمنانِ مردم! شما اگر حتا دست در خون کسی نیز ندارید تا با این حکومت همراه هستید، هروعده غذا لقمه‌هایِ خونین در دهان می‌گذارید. هزاران خانواده سوگوار کشتگانِ بی‌گناه خود هستند، خانواده‌هایِ فراوانی عزیزان خود را با پرونده‌سازی‌هایِ ساختگی در زندانِ ستمِ این حکومت دارند، شماری بی‌گناه اعدام شده‌اند و شماری هم‌چنان سایه دار برگردنِ آنان است. شما شریک سیاست‌هایِ ویرانگرِ یک آخوند بیمار و متوهم بنام خامنه‌ای و سرداران دزد، فاسد و پوشالی او هستید؛ برایِ آینده فرزندان و خانواده خود از این حکومت دوری کنید و به مردم بپیوندید. مردم به شما بسیار مجال داده‌اند که به خود بیایید، پیرامونِ خود را ببینید که ایران را در چه منجلابی کشانده‌اند. فردا هیچ ایرانی آزاده‌ای از شما نخواهد پذیرفت که مأمور و معذور بودیم. اگرخود نمی‌توانید روزِ این نمایش در خانه بمانید و باید نمایشی رای بدهید، نگذارید خانواده شما در این نمایش شرکت کنند.
من امیدوارم مردم گرفتار و رنج‌کشیده ایران، روز این انتخابات نمایشی در خانه بمانند؛ نیازمندی‌هایِ روزانه خود را روز پیش از این نمایش تهیه‌کنند تا حتا برای ِخریدِ نان نیز از خانه بیرون نروند. این ساده‌ترین و بهترین روش برایِ نشان‌دادن هم‌بستگی مردم ایران در بیزاری از این حکومت به جهانیان است. این رفراندوم نه به حکومتِ اسلامی است که حکومت راهِ گریزی از آن ندارد و رسواتر از همیشه خواهد شد.

از مجالِ تاریخی به‌دست آمده باید نهایتِ سود را بُرد.

کوروش گلنام



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy