Thursday, Mar 14, 2024

صفحه نخست » بعد از من بی ناموس هستم، با شعار من دیوث هستم به جنگ جمهوری اسلامی برویم!؛ ف. م. سخن

IMG_0716.pngتب فحش دادن انقلابی به خود در میان اپوزیسیون خارج از ایران بالا گرفته و غلظت فحش به خود دادن حسابی بالا رفته است!

بعد از کارزار موفق «من سلیطه هستم» که به همت عده ای از سوپر انقلابی های امروز و رسانه ی معتبر و معظم «ایران اینترنشنال» صورت گرفت، امروز آقای ورزشکاری که نوچه ی یکی از سیاسیون بین المللی ما می باشد -که با سران کشورها و مکرون و نخست وزیر هلند و غیره ملاقات و دُر افشانی و شعار افکنی می کند و بر سر نماینده ی کانادا در کشور کانادا جیغ می زند که «شیم آن یو»-، شعار مطبوع و جمهوری اسلامی شکنِ «من بی ناموس هستم» را مطرح کردند که به نظر من باید به حمایت تمام و کمال از ایشان و خانم رییس شان بر خیزیم که واقعا «بی ناموس هستند» و حیف است کسی از این موضوع بی خبر بماند! خبرگزاری تسنیم هم از شدت درد، این خبر هول انگیز برای جمهوری نکبت را مثل بمب منفجر کرد تا میزان دردش را نشان دهد!

IMG_0712.jpeg

باری. هنرمند گرامی ما جناب آقای کامران ملک مطیعی، در وسط این هنگامه، پیشنهادی برای جور شدن جنس کارزار کنندگان کرده اند و به شوخی گفته اند، مردان هم یک کمپین با عنوان «من دیوث هستم» راه بیندازند که کلکسیون فحش ها تکمیل شود.

نکته ای که ذهن من در این زمینه خطور کرد این بود که مثل اسدالله میرزا که حین ترجمه ی سخنان دایی جان ناپلئون یکجا گیر کرد که کفتار به انگلیسی چه می شود، من هم به فکر فرو رفتم که این کمپین های زیبا و پرمعنا را اگر بخواهیم برای گری کاسپارف به انگلیسی ترجمه کنیم، سلیطه و بی ناموس به انگلیسی چه می شود که قشنگ مقصود را برساند چون این ها در فرهنگ غنی ما، در حد بیچ و میچ انگلیسی و این حرف ها نیست و باید قشنگ این موضوعات برای اعضای کنفرانس آزادی و امثال این ها توضیح داده شود تا خوب برایشان جا بیفتد!

خداوند خودش ما را از شرّ اپوزیسیون سوپر مبتکر نجات دهد! آمین!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy