Wednesday, Apr 3, 2024

صفحه نخست » انتقام سخت خامنه ای از زنان ایرانی!

3-2.jpgرادیو فردا - علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، چهارشنبه ۱۵ فروردین، در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان نظام با اشاره به مسئله «حجاب اجباری»، گفت: «به چالش تحمیلی حجاب باید از ابعاد فقهی و قانونی و ملاحظات جانبی آن نگریسته شود.» او گفت: «از لحاظ شرعی، حجاب یک حکم مسلم شرعی است و برای بانوان غیر از پوشاندن صورت و دو دست واجب است و از این صرف نظر نمی‌شود کرد؛ باید رعایت شود.»
آقای خامنه‌ای در ادامه افزود که حجاب یک حکم مسلم قانونی است و «رعایت حکم قانون بر همه واجب است» رهبر جمهوری اسلامی تاکید کرد که «حتی کسانی که به شرع معتقد نیستند» نیز باید قانون را باید رعایت کنند.
او با طرح این ادعا که در مساله حجاب «دخالت بیگانگان» واضح بود، گفت: «از بیرون کشور در انواع و اقسام رسانه‌ها دمیده شد و عده‌ای در داخل کمک کردند.» رهبر جمهوری اسلامی با اشاره به وضع زنان پیش از انقلاب اسلامی مدعی شد: «امروز در مساله برداشتنِ ⁧حجابِ⁩ بانوان تلاش می‌کنند اما این اول کار است و این آخر کار نیست.
هدف دشمنان این است که وضع کشور را برگردانند به وضعیت قبل از انقلاب در دوران طاغوت. آن وضع فضاحت‌باری که آن زمان وجود داشت.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy