Monday, Apr 22, 2024

صفحه نخست » آقای اسراییل! بعد از مقابله با سیصد پرنده جمهوری نکبت، آماده مقابله با کلاهک اتمی او هم باش!؛ ف. م. سخن

IMG_1837.jpegالبته صلاح مملکت خویش خسروان دانند!

این که دیروز جمهوری نکبت اسلامی،سیصد قارقارک پرنده را به طرف اسراییل پراند، یا فردا روی یکی از این پرنده ها کلاهک اتمی هم نصب کند و به طرف اسراییل بپراند این مساله ی خود اسراییل است و جمهوری اسلامی.

امریکا هم دوست دارد این وسط مثل پیرمردهای مافنگی که وسط دعوا را می گیرند، ریش گرو بگذارد و به این و آن بگوید که «مرگ من تو کوتاه بیا!» «جان من تو جواب اش رو نده!»، این هم باز به خود امریکا مربوط است و سیاستمداران آن.

امروز فیلمی از دانشگاه معتبر کلمبیا در امریکا منتشر شد که در آن نشان داده می شد حماسیون و تروریست های عرب، آن جا را گام به گام و به صورت خزشی تحت اشغال خود در آورده اند که این هم مساله ی وزارت خارجه ی امریکاست که به این ها ویزا و اقامت داده و «هُملند سکیوریتی» هم اجازه ی رشد و نمو تا این اندازه به آن ها داده است. حالا این ها جلوی یک پیرزن بدبخت را که می خواهد برای دیدن نوه اش به امریکا برود بگیرند و سوال هایی از او بکنند که روح بنیان گذار اف. بی. آی جناب ادگار هوور در قبر از این ساده لوحی بلرزد این هم باز به خودشان مربوط است.

آن چه که به ما ایرانیان مخالف حکومت نکبت مربوط است این است که هر اندازه ضربه و خسارت به حکومت نکبت چه به صورت مستقیم چه غیر مستقیم از جانب هر که وارد شود «خیر» است و بر عکس آن هر کس که به تقویت این نظام منحوس، مستقیم و غیر مستقیم کمک کند «شرّ» است، چون این تقویت به ضرر ما ایرانیان تمام می شود و دودش به چشم ما می رود و جمهوری نکبت می تواند بیشتر مردم ما را به فلاکت و بدبختی و ایران ما را به سمت اضمحلال و نابودی بکشاند.

این که عضو کمیسیون امنیت مجلس چارپایان، من غیر مستقیم بگوید که اگر سردسته ی دونگ شان «اذن» بدهد، تا انجام «آزمایش» یک هفته فاصله هست، و ما هم مثلا نفهمیم که منظور ایشان از آزمایش، آزمایش موتور جت برای پهپاد است یا برای آزمایش اتمی، و این که آن کس که باید اذن صادر کند سدعلی دونگ است یا مثلا سردار حاجی زاده و یکهویی صبح چشم باز کنیم ببینیم که یارو موشک با کلاهک هسته ای «حتی بدون آزمایش قبلی» به طرف اسراییل پرتاب کرده این هم موضوع ما نیست چون می دانیم، هم اسراییل، هم امریکا برای مقابله با تهدیدات اتمی نه امروز و دیروز بلکه از خیلی قدیم آماده هستند.

IMG_1839.jpeg

درد ما این است که برای این بازی ها، اولا از جیب و آبروی ملت ایران خرج می شود، و ثانیا فردا که یارو اذن دریافت کرد و آزمایش انجام داد، باز این ما مردم ایران هستیم که باید خسارت مادی و معنوی این بازی ها را بدهیم.

اسراییل هم که فعلا در چُرت ملیح رییس جمهور بایدن شریک شده است فردا لطفا فکر نکند که ما ایرانیان دشمن خونی او و طرفدار تروریسم عربی بودیم بلکه بپذیرد که تنِ خود او برای این جور تهدیدات و دردسرها می خارد و تقصیر هیچکس نیست!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy