Monday, Apr 22, 2024

صفحه نخست » پیشنهاد "من" به مقام معظم رهبری

22topA.jpgحسین ملک خدایی

جناب مقام معظم رهبری

جناب رهبری پیشنهادی دارم لطفاً دستور دهید تاجزاده، سعید مدنی، خانم فاطمه سپهری و خانم نرگس محمدی را به نمایندگی از تمام زندانیان سیاسی در بند، در غل و زنجیر خدمت شما بیاورند یک ساعتی پای صحبت این چند زندانی بنشینید و ببینید حرف حسابشان چی هست. چرا حاضر شده اند سال ها در بند باشند. این افراد نه دست به قبضه شمشیر برده اند نه بمب گذاری کرده اند نه به اختلاس مال مردم را بالا کشیده اند. جناب رهبری حرف این ها را گوش کنید ببینید چه مرگشان است؟ این پیشنهاد هیچ هزینه‌ای برای شما و نظام ندارد بلکه باعث مشروعیت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

بعد از اینکه حرفشان را شنیدید با همان غل و زنجیر به سلول زندان برگردانید. این حرکت از غرش موشک ها برای نظام اثر گذار تر خواهد بود. ما برای اینکه خونی از دماغ یک سرباز آمریکایی نیاید از قبل آمریکایی ها را با خبر می کنیم بعد موشک به عین الاسد شلیک می کنیم و به قول وزیر امورخارجه ۷۲ ساعت قبل از شلیک موشک به سمت اسرائیل تلویحا از طریق کشورهای همسایه حمله موشکی را اعلام می کنیم. چرا این لطف در خصوص دلسوزان کشور خودمان که در زندان هستند نداشته باشیم؟

در این جنگ غزه و اسرائیل متوجه شدیم که حزب‌الله لبنان نمی تواند وارد جنگ تمام عیار با اسرائیل شود چون مردم لبنان همراهی نخواهند کرد. فهمدیم سوریه نمی تواند برای نجات غزه کاری بکند چون مردم سوریه دیگر توان و رمقی برای وارد شدن به جنگ ندارند. فهمیدیم مردم عراق نمی توانند بیش از این کاری برای مردم غزه بکنند چون بشدت از جنگ های طولانی صدمه دیده‌اند و یمن هم توانش همین است و فهمیدیم که جمهوری اسلامی هم اصراری بر موشک پرانی به اسرائیل ندارد و می خواهد جنگ همین جا تمام شود چون مردم در ایران به تمامی پشت این جنگ نیستند و اقتصاد ما آشفته است و از طرفی حفظ نظام آز اوجب واجبات است. و فهمیدیم که کشورهای عرب و مسلمان منطقه در جنگ با اسرائیل همراه ما نیستند.

حالا که اصرار به نابود اسرائیل تقریباً بلا موضوع است. حرف این زندانی های سیاسی را گوش کنید که نه تنها ضرر ندارد بلکه بسیار برای آبادانی ایران مفید است



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy