Tuesday, Apr 23, 2024

صفحه نخست » علی خامنه‌ای خودش را پیامبر یهودیان و موشک‌های سپاه را "عصای موسی" و "معجزه" دانست

kayhan.jpgکیهان لندن - وبسایت دفتر علی خامنه‌ای روز دوشنبه چهارم اردیبهشت، با انتشار یک پوستر از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل حمایت کرد و «شعر»ی از خود رهبر جمهوری اسلامی را به این عملیات نسبت داد.

وبسایت KHAMENEI.IR به مناسبت انتشار شعری از خامنه‌ای در آستانه عملیات «وعده صادق» دو پوستر منتشر کرده که مضامین آنها تبلیغ همین شعر و توضیحاتی درباره معجزه موسی است.

در متن این تبلیغ گفته شده «رهبر جمهوری اسلامی در یکی از جلسات مرتبط [با فرماندهان نظامی]، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند را برای این عملیات خوانده است.»

در این شعر که در پوستر نیز طراحی شده آمده است:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز!

علی خامنه‌ای که خود را «رهبر مسلمین جهان» می‌پندارد، در این شعر خودش را به «موسی» پیامبر یهودیان و موشک‌ها را به «عصای موسی» در مقابل فرعون تصویر و تشبیه کرده است که کافیست نترسد و «عصا» یا موشک‌ها را اتفاقا به سوی پیروان موسی پرتاب کند!

در وبسایت خامنه‌ای همزمان یادداشتی تحلیلی درباره معجزه عصای موسی با عنوان «تو را است معجزه در کف ز ساحران مهراس!» منتشر شده است

در این یادداشت به صراحت توضیح داده شده که عصای موسی که بر آن تکیه می‌کرده، یک وسیله ساده بوده که به فرمان خداوند به «بزرگترین معجزه‌ها» تبدیل شد و در راه پیروزی مؤمنان و شکست دشمنان استفاده شد. پس حالا در دوران معاصر نیز چند حادثه از جمله حمله به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق و حمله حماس به اسرائیل (طوفان‌الاقصی) از جمله موارد «ایام الله» علیه رژیم صهیونیستی (و درواقع پیروان «موسی») است!

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

در همین یادداشت باز هم با سوء استفاده از پیامبر یهودیان و افسانه‌ی عصای وی اشاره می‌شود، «بر اساس دستور قرآن کریم، همانطور که روزهای پیروزی موسی بر فرعونیان نباید به فراموشی سپرده شود، دیگر ایام‌الله نیز نباید از یاد مردم و امت اسلامی به فراموشی سپرده شود.»

به نظر می‌رسد رهبر ۸۵ ساله جمهوری اسلامی را در آخرین سال‌های عمر خود توهمات آسمانی فرا گرفته و بیش از پیش دچار زوال عقل شده است. وی پیش از این در دی‌ماه ۱۴۰۲ نیز در دیدار با خانواده قاسم سلیمانی در ادعایی عجیب گفته بود که خدا از زبان من با فرماندهان سپاه حرف می‌زد!

برخی می‌گویند او مثل هر دیکتاتوری به «هُبوط» و سقوط رسیده است. برخی دیگر اما معتقدند وی دچار اختلال شخصیتی «نارسیسم» که یک نوع بیماری روانی است شده و به شدت احساس خودبزرگ‌بینی می‌کند.

سخنان وی نیز نشان می‌دهد که توهم و خودبزرگ‌بینی و فرار از واقعیت در کلام علی خامنه‌ای بیش از گذشته موج می‌زند.

رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با فرماندهان نظامی رژیم که یکشنبه دوم اردیبهشت برگزار شد، در حالی که رسانه‌های مجازی و غیرمجازی پر از تحقیر و تمسخر جمهوری اسلامی در ارتباط با حمله نظامی‌اش علیه اسرائیل است، این حمله را «شکوه و عظمت ایران اسلامی در جهان» دانست و گفت، «موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy