Friday, Apr 26, 2024

صفحه نخست » فایل صوتی آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو ایران درباره جلسه با خامنه ای

26-3.jpgدر فایل رسیده به ایران اینترنشنال، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو ایران، اذعان می‌کند در دیداری که دی‌ماه ۱۳۹۸ با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، داشته، شخص خامنه‌ای به او دستور می‌دهد موضع نظام در رقابت‌نکردن ورزشکاران ایران با ورزشکاران اسرائیلی را به صورت علنی اجرا و اعلام کند.

میراسماعیلی در این فایل صوتی با اشاره به اینکه اتفاق تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی در شهریورماه رخ داده بود، می‌گوید: «دی‌ماه ۱۳۹۸ مستقیما رفتم [به دیدار خامنه‌ای]. از در که وارد شدم و سلام علیک کردم، به من گفت میراسماعیلی برای بحث اسرائیل که نیامدی؟ گفتم نه حاج‌آقا آمدم توضیحاتی بدهم خدمت‌تان.

کامل موضوع را باز کردم. گفتم مشکل من این است که آقایان دارند سعی می‌کنند فشار بیاورند تا شما دستور دیگری بدهید، اتفاقات دیگری بیفتد، و الان هم که ما تعلیق شدیم.» رئیس فدراسیون جودو در ادامه می‌گوید: «[خامنه‌ای] گفت مشکلت چیست، بودجه بهت نمی‌دهند؟ گفتم نه بحث این است که می‌خواهند من را قربانی کنند، گفت بی‌خود کردند، نمی‌توانند.

آمدم خداحافظی کنم، گفت چرا موضع نظام را شفاف اعلام نمی‌کنید؟ گفتم من اعلام می‌کنم، ولی به دوستان بگویید پشت من باشند، گفت برو خیالت راحت. همان شب آمدم شبکه دو رسما اعلام کردم، شفاف‌سازی کردم در این موضوع (رقابت‌نکردن با ورزشکاران اسرائیلی).»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy