Monday, Apr 29, 2024

صفحه نخست » مهدی نصیری: اپوزیسیون فاصله تاجزاده و شاهزاده را از بین ببرد

29.jpg

مهدی نصیری مدیرمسئول سابق کیهان تهران که گفته می‌شود به کانادا سفر کرده، در مصاحبه‌ای با «بی‌بی‌سی فارسی» خواستار «اتحاد» میان طیف‌های مختلف اپوزیسیون شد و به مخالفان جمهوری اسلامی توصیه کرد، «کاری که اپوزیسیون باید بکند اینست که فاصله [مصطفی] تاجزاده و شاهزاده را از بین ببرد»!

کیهان لندن

تاجزاده معاون امنیتی وزارت کشور دولت محمد خاتمی از چهره‌های اصلاح‌طلب عضو شورای مرکزی «جبهه مشارکت ایران اسلامی» و «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» است. این پیشنهاد در حالی مطرح می‌شود که مردم در ایران از دی‌ماه ۹۶ شعار می‌دهند «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا!» به همین دلیل راه حل بسیار ساده به نظر می‌رسد: لازم نیست «اپوزیسیون» کاری بکند!

بلکه منطقی این است که برای از بین بردن «فاصله»، تاجزاده و امثال او و همه اصلاح‌طلبانی که جمهوری اسلامی را نگه داشته‌اند، به «اپوزیسیون» و مردم و شاهزاده بپیوندند. شاهزاده‌ای که همواره و در طول عمر جمهوری اسلامی صدای این مردم بوده است!

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

آنها هستند که باید از جمهوری اسلامی ببُرند و نه اینکه مشکل را در نیرویی قلمداد کرد که با جمهوری اسلامی نبوده و نیست! البته اگر هدف امثال تاجزاده همان هدف مردم و شاهزاده باشد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy