Thursday, May 9, 2024

صفحه نخست » سوغات کنفرانس کادیز: ما تو را کم داریم، بدون تو نمی شود

kandis.jpgفرزانه روستایی - آنها که شعار مرگ بر سه فاسد ملا چپی مجاهد می دهند به دلائل زیر متوجه عواقب ویران کننده این شعار نیستند و نمی دانند که دارند در حیاط عقب تشکیلات امنیتی جمهوری اسلامی لی لی بازی می کنند.

سر دادن شعار مرگ در کشوری که همه چیز برای مردن و قبرستان و تجاوز به دختران و کشتن آنها در ون سپاه آماده است همسو با منافع کسانی است که می خواهند ایران همین بماند که الان هست. در حالیکه امروز بزرگترین نیاز مغفول مانده مردم ایران زندگی کردن است و اگر شد کمی شادی برای جوانان که بر اساس همه استانداردهای حاکم گناه کبیره و محاربه با ۱۲ امام و چند هزار پیغمبر به شمار می رود.

تعریفی که امروزه از جمهوری اسلامی شکل گرفته و متناسب با نگاهی آکادمیک به مساله ایران است این می باشد که نظام حاکم بر ایران ترکیبی است از سرکوبگری نازی های آلمان، فساد مافیای پالرمو و اسلام طالبان افغانستان. در این میان تنها چیزی که کم نداریم فراوانی و وفور مرگ است. پس چرا برای پیرمردهای چپ و مجاهدین خلق و نیز برای آخوندها که اکثرشان از همین الان دست ها را به علامت تسلیم بالا برده اند آرزوی مرگ کنیم. درحالی که امروز بندرت بتوان کسی را یافت که از انقلاب ایران سوز سال ۵۷ دفاع کند مگر یک توده ای دونبش جبهه پایداری انجمن حجتیه.

در این روزهای خاکستری به این فکر کنیم که در آستانه پاره شدن کشور با هماهنگی روسها و با موافقت ضمنی اسراییل و خوشحالی اعراب هستیم. آمریکا و اتحادیه اروپا نیز بارها اعلام کرده اند که مساله ایران به ما ربطی ندارد!

قلیلی از کارشناسان معتقد به ماندگاری ج ا هستند. حتی مهدی نصیری می گوید در ریختن این نظام شکی نیست. به همین دلیل تا فرصت هست به فکر طرحی برای آینده باشیم و بیاییم به عواقب و کارکرد شعار مرگ برای آینده ایران بیاندیشیم. فردا را فدای گذشته ای نکنیم که کسی جرات دفاع از آن را ندارد. و نیز به این فکر کنیم که:

غرب از حامیان شعارهای افراطی مبتنی بر مرگ حمایت نمی کند

نیروهای ریزشی نظام از ترس شعارهای افراطی دوباره حامی نظام می شوند،

با این شعار سازمان سرکوب نظام بازسازی می شود،

با شعار مرگ، پایگاه مردمی برای کسی فراهم نمی شود و دوباره باید با پول نفت کشور را اداره کنیم،

فساد ساختاری در ایران از بحران خشکسالی کم اهمیت تر نیست و اصلاح آن با شعار مرگ محقق نمی شود،

با شعار مرگ هیچ کشوری به ما وام نمی دهد برای بازسازی کشور،

ما نباید برای سرکوب مردم تئوری بافی کنیم و ایرانیان را به خودی و غیر خودی تقسیم کنیم. این دقیقا همان کارکردی است که موسسه مصباح یزدی با ترویج خشونت بر عهده داشت،

با شعار مرگ جز روسیه و چین از ما حمایت نخواهند کرد،

ما نباید به جای بازسازی و توسعه کشور پتانسیل های ملی را صرف تسویه حساب با گذشته آدم های نسل قبل کنیم،

مافیای حاکم بر ایران عاشق شعار مرگ بر سه مفسد ... است، البته اگر خودشان طراح آن نباشد،

اگر در اندیشه نجات ایران از چنگال اهریمن هزار سر تسبیح به دست نماز شب خوان هستیم

بیش از هر چیز نیازمند همبستگی هستیم.

بیاییم به جای شعار مرگ بر سه مفسد بگوییم: ما تو را کم داریم، بدون تو نمی شود

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy