Friday, May 17, 2024

صفحه نخست » اکبر گنجی : فقط جاها تغییر کرده است، رضا به جای مسعود، یاسمین به جای مریم

ganji.jpgاکبر گنجی

🔹اعضای سازمان مجاهدین خلق تابع مطلق مسعود و مریم هستند و گویی آن دو خدای آنانند که برایش حاضر به انجام هرکاری- هر کاری- و به هر قیمتی هستند. اینک رضا و یاسمین در نزد سلطنت طلبان چنین جایگاهی دارند. این دو به خدای آنان تبدیل شده اند.

🔹مجاهدین خلق دارای توتالیترترین سازمان دنیا هستند و شما هیچ گاه از اعضای آن سرسوزنی انتقاد علیه مسعود و مریم نشنیده اید و نمی شنوید و حتی یک نفر نمی گوید مسعود کجاست؟ ارتش سایبری سازمان هم به شدت فعال است اما فحش های چاله میدانی نمی دهند.

🔹رضا و یاسمین فاقد سازمان و تشکیلاتِ مانند مجاهدین برای امروز و روز محتملی هستند که شیرازه از هم خواهد پاشید و داشتن سازمانی بسیار منضبط و آهنین برای آن شرایط بحرانی بسیار ضروری خواهد بود. اما پرستش گران این دو، یک ارتش سایبری هستند که شبانه روز در شبکه های اجتماعی به منتقدان بدترین فحش های ناموسی چاله میدانی را داده و می دهند. هتاکی های آنان اگر در جهان بی نظیر نباشد، کم نظیر است. رضا و یاسمین را باید از روی همین ارتش سایبری شان شناخت. این ارتش سایبری ظهور و تجلی شخصیت و باطن رضا و یاسمین و نور است. اگر چه زبان و شخصیت سلطنت طلبان همین است، اما یاسمین بود که با ساختن شعار «مرگ بر سه مفسدین....» این زبان را آشکار کرد و به جان همه رقبا و منتقدین و مخالفان انداخت.



🔹پرستش مطلق مسعود و مریم را در این فیلم ببینید، دقیقاً همین الگو در سلطنت طلبان جاری است و آنان واقعاً رضا و یاسمین و نور(ولیعهد) را می پرستند. اطاعت محض و پرستش مطلق، خود را در حملات ناموسی به مخالفان و منتقدان و رقبا نشان می دهد. اینها زن ستیزترین افراد هستند و تمامی هتاکی هایشان به شرمگاه زنان (مادر و خواهر و همسر و دخترانِ مخالفان و منتقدان و رقبا) معطوف است. رضا با یک زن شوهردار (مسیح علینژاد) ائتلاف سیاسی کرد و سپس از او جدا شد، مودبانه ترین فحشی که سلطنت طلبان به آن زن شوهردار می دهند، فاحشه است.

🔹اگر مسعود و مریم برای دست یابی به قدرت در دهه ۱۹۸۰ با صدام حسین علیه ایران وحدت کردند و در یک جبهه با عراق علیه ایران جنگیدند، مدتهاست رضا و یاسمین برای دست یابی به قدرت با اسرائیل علیه ایران وحدت کرده اند. تفاوت این است که این دو اهل رزم نیستند و اهل بزم هستند. رضا و یاسمین به اسرائیل به عنوان کشتی نجات و قدرت می نگرند که رضا و یاسمین و نور را پادشاه و شهبانو و ولیعهد کرده اند و می کنند.

رابطه مافیایی: مهدی ابریشمچی مجبور شد هم زنش را به مسعود رجوی هدیه کند و هم با شادی تمام برای این هدیه دست بزند

🔹رابطه اعضای سازمان مجاهدین خلق با مسعود رجوی و مریم رجوی مانند روابط سازمان های مافیایی است. همه چیز برای پدرخوانده است و باقی باید برده وار در خدمت ارباب باشند. برده مالک هیچ چیزی- از جمله همسرش- نیست.

🔹رجوی ها با یک ساختار تشکیلاتی چنان اعضای سازمان را شستشوی مغزی داده اند که آنان نه تنها شاهد این صحنه های باورنکردنی هستند، بلکه با اشتیاق تمام برای آن دست می زنند و شادی می کنند. آخر مسعود به ابریشمچی گفت من قصد دارم زنان را در سازمان بالا بکشم و تو زنت را طلاق بده تا من با او ازدواج کنم و به ریاست جمهوری مادام العمر منصوبش کنم. آیا این رخداد حتی برای یکی از اعضای سازمان یک پرسش ساده پیش آورد که شاید این عمل ناروا و ضد اخلاقی باشد؟ خیر. اگر هم برای افراد انگشت شماری پیش آورد، می بایست حتی در حافظه شان آن را به قتل می رساندند تا نابود شود.

🔹مسعود و مریم در فریب و خدعه چنان صاحب تجربه اند که در عرض یک دقیقه رضا و یاسمین را مانند شیر می بلعند. اما رضا و یاسمین هم صاحب تجربه هستند و رابطه ی ارباب و بنده را که مسعود و مریم در طول سالها و از طریق یک تشکیلات آهنین ایجاد کرده اند، بدون زحمت و تشکیلات محقق کرده اند.



🔹سلطنت طلبان دقیقاً دارای چنین رابطه ای با رضا و یاسمین هستند. پرسش: رضا و یاسمین اگر چه گفتار و رفتاری داشته باشند سلطنت طلبان از آنها خواهند بُرید و رهایشان خواهند کرد؟ هیچ. هر کاری این دو انجام دهند صد در صد درست است. به عنوان مثال، رجوی ها در تجاوز هشت ساله عراقِ صدام حسین به ایران، با دشمن متجاوز وحدت کردند و در کنار صدام با نظامیان ایران زمین جنگیدند و به گفته خودشان ۶۹ هزار نظامی ایران زمین را کُشتند. رضا و یاسمین هم با اسرائیل علیه ایران وحدت کرده اند و حتی رضا پهلوی نسل کشی ایرانی ها توسط اسرائیل و جشن گرفتن سالانه ی ایرانی کُشان را دو بار به اسرائیلی ها تبریک گفت. همانگونه که اعضای سازمان خیانت به وطن(ایران) در جنگ را پذیرفتند و سئوالی برایشان پیش نیامد، سلطنت طلبان هم همین عمل را از رضا و یاسمین پذیرفتند و در جبهه اسرائیل علیه ایران ایستادند.

***

*دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مقاله، نظر نویسنده بوده و بازتاب دیدگاه خبرنامه گویا نیست



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy