Sunday, May 19, 2024

صفحه نخست » بخشی از گفتگوی من و بازپرس رژیم

bazpors.jpgح-درویشی

گفت :« رهبر را عوض کنی جایگزین دارد؟ کسی در قدو قواره او هست که بجایش بنشانید ؟ »

گفتم :« خیر. نداریم »

گفت: « پس چرا چنین ادعایی کردید؟ »

گفتم :« خود ادعا درست است اما ایشان جایگزینی ندارد. چون نخواستند کسی قد علم کند نخواستند جایگزینی داشته باشند.نخواستند کسی یا کسانی را در حد و اندازه خود رشد دهند. بزرگ کنند.

یکی از ویژگی های مدیر و رهبر خوب، تربیت و پرورش و همتا سازی است ایشان نگذاشتند کسی باقی بماند که بخواهند سکان رهبری جامعه را بدست او‌ دهند »

رفت سراغ شمردن صفات شخصی رهبر

گفت :« فرزند رهبر تیبا سوار می شود »

گفتم :« تیبا سوار نشود . بنز سوار شوند. بگذارند مردم هم تویوتا و هیوندا سوار شوند.»

مدام از ویژگی های اخلاقی و‌ پاک دستی و... ایشان گفتند

گفتم :« مردم از رهبر و یا هر کس که در پست مدیریت و فرماندهی قرار دارد انتظار مدیریت دارند آدم خوب یا بد بودن مشکلی از جامعه را حل نخواهد کرد. کشور نیاز به رهبر و مدیر خوب دارد نه آدم خوب »

گفت : « او تهرانی مقدم ها سردار سلیمانی را تربیت کرده ...»

گفتم : « تهرانی مقدم و سردار سلیمانی. سرباز بودند فرمانده بودند آیا در وزن رهبری یک جامعه بودند؟ »

ایشان از میرحسین تا خاتمی ، از رفسنجانی تا احمدی نژاد ( که مورد تایید خودشون بود ) تا روحانی را از صفحه سیاست پاک کردند دیگر شاخص تر از اینها چه کسانی داشتیم که ایشان بگذارند سر برآورند ؟ »

گفت:« قانون اساسی را خوانده ای برو وظایف رهبر را مطالعه کن ...» درتوجیه مشکلات اقتصادی موجود که عنوان کند ربطی به رهبری ندارد مربوط به دولت است

گفتم :« وظایف رهبر تعیین فقهای شورای نگهبان ، تعیین رئیس قوه قضاییه. صدا و سیما ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بنیاد ها و قرارگاه های حاکمیتی که به هیچ کس پاسخگو نیستند و... ایشان وظایف و اختیارات بسیاری دارند اما مسیولیت نمی پذیرند و به قانون عمل نمی کنند مثلا در قانون اساسی به صراحت آمده است که ورود نیروهای نظامی در سیاست و اقتصاد ممنوع است چرا سپاه در تاروپود اقتصادی و سیاسی این کشور ورود کرده ؟! »

جوابش را بخوانید
گفت :« سپاه بود که با موشک به تلافی بمباران کنسولگری ایران در دمشق اسراییل را موشک باران کرد »

گفتم : « چه ارتباطی دارد؟! وظیفه نیروهای نظامی دفاع از تمامیت ارضی کشور است. چه ارتباطی به دخالت در اقتصاد و سیاست دارد ؟. چرا رهبر فعالیت آنها را تایید می کند ؟ »

پاسخی نداشت

مانند دستگاه رسانه ای حاکمه تمام مشکلات را به گردن روحانی می انداخت

گفتم :« رئیسی که مورد تایید و جزو باند می باشد کشور را به گل نشانده چه دارید بگویید ؟! ».

هیچ ، طفره می رفت

گفتم: « سیستم خراب است. هر فرد کارآمد ، مجرب و کاردان هم در این سیستم قرار بگیرد فاسد می شود و یا حداقل می پوسد و یا از صفحه سیاست و ...پاک می شود راهبردهای ایدیولوژیکی ، مافیای قدرت حاکم بر کشور ، جامعه را به این روز درآورده است بیهوده کوتاهی ها را گردن دولت ها نیندازید »

منشی برگشت گفت :« پسر روحانی نمی دانم دزد است و....»

گفتم :« معاون اول احمدی نژاد و‌معاون رییس قوه قضاییه اسبق نیز دزد و ....بودند

مشکل شما و آنها که تفکراتشان مانند شماست این است که نقطه ضعف های خانوادگی و شخصی افراد را برجسته می کنید و با اینکار می خواهید بگویید فلانی بد است عمال اسراییل است فلان و فلان .

چیزی که به چشمتان نمی آید خدمات و آسیبهایی است که هر فرد در هر جایگاهی به جامعه وارد می سازد .

از زیر ذره بین قرار دادن افراد پرهیز کنید رفتار و سکنات شخصی هر فرد به خودش ارتباط دارد ما از رهبر و مدیران اجرایی خدمت می خواهیم آدم خوب باشد و نماز شب بخواند دردی از جامعه حل نمی کند ..

گفتم:« با این سیستم ناکارآمد حضور۸۰ درصدی انتخابات سال ۷۶ را به حضور حماسه ای ۸٪ سال جاری رساندید هیچ دشمنی نمی توانست اینقدر مردم را مایوس کند »

گفتگوی خوبی شکل گرفت و مطمئن هستم در موضع گیری و تفکر بازپرس تاثیر گذار شد کمی روی میزش به جلو خزید و گفت:« ببین من آخوند نیستم. دانشگاهی ام » ...



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy