Friday, May 24, 2024

صفحه نخست » هیچ اتفاقی نیافتاده است

er.jpgکاش آقای رئیسی می ماند!

ع الف

کاش آقای رئیسی و دولت سیزدهم به شکل ترحم برانگیز پایان نمی یافت و کاش آقای رئیسی می ماند و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ حضور میداشت و پاسخگوی وعده های توخالی و بی فرجام خود می شد.

کاش آقای رئیسی می ماند و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ همچون قبل با حذف رقبا جریان خالص سازی حاکمیت را حدود یک دهه ادامه می‌داد و و آنانی که تاکنون نفهمیده بودند، می فهمیدند که جریان خالص سازی همچون انقلاب ۵۷ سرابی بیش نبوده است.

کاش ...
متاسفانه رخداد مرگ زودرس او را نجات داد ، او که باید در انتخابات آتی ریاست جمهوری پاسخگوی اعمال خود و احتمالا توسط رقبا به چالش کشیده می‌شد، اکنون با خیال راحت آرمیده است. و تبلیغات وسیع و پروپاگاندای حاکمبت به شهید رجایی دوم و اسطوره ملت در نزد حامیان حاکمیت تبدیل شده است.

اکنون تشنگان قدرت با سوار شدن بر موج احساسات پاک اخلاقی و هیجان ملی ، برای رسیدن به قدرت با همت تام وتمام سعی در فریب مردم اند تا از این نمد پوسیده کلاهی برای خود بدوزند و البته گندم ری که هیچ کاه ری هم گیرشان نخواهد آمد.

بیان می‌کنند که اتفاقی افتاده است.

هیچ اتفاقی نیافتاده است.

taboot.jpgپیکر و تابوت رئیسی

***

قطعاً جامعه مدنی ایران و خرد جمعی ایرانیان به لطف و عنایت تکنولوژی و گسترش شبکه‌های اجتماعی و حضور اندیشمندان مستقل و فرهیخته و خیرخواه عموم، فریب این هیجانات دروغین را نخواهد خورد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy