Sunday, Jun 2, 2024

صفحه نخست » احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

بی بی سی - صبح امروز محمود احمدی نژاد اعلام کرده بود که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند.

رئیس جمهور پیشین ایران در حالی وارد وزارت کشور شد که شماری از هوادارانش با در دست گرفتن پرچم‌های ایران در اطراف وزارت کشور در میدان فاطمی تهران جمع شده‌ بودند.


در ویدیویی که دولت بهار کانال تلگرامی نزدیک به آقای احمدی‌نژاد صبح امروز منتشر کرد، او از گفت برای ثبت نام در وزارت کشور حاضر می‌شوم.

آقای احمدی‌نژاد در این ویدیو گفت «علیرغم اینکه می‌دانم چه مسائلی در راه است و چه حوادث و شرایطی در انتظار است گفتم باید تبعیت کنم و امروز در وزارت کشور حاضر می‌شوم».

ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با شعار همیشگی؛ «زنده باد ایران، زنده باد بهار»
anlarge.jpg


آقای احمدی‌نژاد این اظهارات را صبح امروز در حضور جمعی از هوادارانش بیان کرد که شعار می‌دادند «صلی علی محمد خادم ملت آمد.»

امروز محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز ثبت نام کرد.

احمدی نژاد: قدرت از آب بینی بز مریض بی ارزش تر است / آینده خیلی خوب و عالی است

رئیس دولت های نهم و دهم می گوید: من آینده را خیلی خوب و عالی می بینم. بگونه ای که از همه این غم و غصه هایی که امروز هست، اثری نخواهد بود.

محمود احمدی نژاد شب گذشته در بین مردمی که بنا به روایت کانال تلگرامی دولت در میدان ۷۲ نارمک جمع شده بودند، گفت:

*همه ما دلمان برای کشور و مردم و آینده مان می سوزد. برای آن نقشی که ایران باید در جهان ایفا کند و الان نمی تواند ایفا کند، دلمان برای این می سوزد. وقتی فاصله های طبقاتی و فقر و مشکلات اقتصادی را می بینیم که بسیار بسیار الان سنگین شده. اینها را می بینیم و در دلمان یک جوشش و خروشی اتفاق می افتد که یک کاری بکنیم، یک حرکت و اقدامی بکنیم که وضع را بهبود بدهیم و اصلاح کنیم. ان شاءالله جمع بندی های نهایی را انجام می دهم.

*عزیزان یادمان باشد که هر اتفاقی بیفتد، ما علیه هیچکس نیستیم. ما همه را به همدلی برای خدمت به مردم دعوت می کنیم. ما با این دعواهای سیاسی که صف کشی و وزن کشی می کنند و قدرت را میلیمتری با هم تقسیم می کنند! ما کلا با این فرهنگ بیگانه ایم، قبول نداریم. اصلا برای همین در انقلاب هستیم، برای همین زنده ایم، برای همین دور هم جمع می شویم، برای همین جریان بهار هستیم چون اصلا موضوع ما قدرت نیست. قدرت یک ابزار است، فقط برای اصلاح و خدمت. قدرت به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و از آب بینی بز مریض بی ارزش تر است.

محمود احمدی‌نژاد در یک نگاه

  • متولد ۶ آبان ۱۳۳۵ گرمسار، استان سمنان
  • دکترا در رشته مهندسی و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک از دانشگاه علم و صنعت
  • عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام ۱۳۹۲ - تاکنون
  • استادیار دانشگاه علم و صنعت
  • ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ رئیس جموری اسلامی ایران
  • ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ شهردار تهران
  • ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ استاندار اردبیل و مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy