Wednesday, Jun 19, 2024

صفحه نخست » دختر جون! دوران پیچوندن مردم با حرف های دو پهلو گذشته! فکر اساسی برای کاپیتان بکن! + سند ۲۹۴ کیلو بار؛ ف. م. سخن

f60b02cadbb9ce4f7fc55f0f92a73075da60d1ba.pngمریم جون قالیباف، دختر کاپیتان ضد آتش جناب باقر قالیباف، رییس مجلس و نامزد ریاست جمهوری کنونی در پاسخ به سوال خبرنگار در کنار استخری مصفا در پاسخ به موضوع سیسمونی گیت ابتدا یک روضه ی مختصر در باره ی «دروغ»هایی که به خانواده ی ایشان بسته شده برای مردم قحطی زده ی کشورمان خواند و فرمود که کام شان در برهه های مهمی از زندگی شان تلخ شده است، سپس به شادی های شب عروسی پرداختند و اشکی از مخاطبان گرفتند که دروغ های گفته شده در باره ایشان، اون شب قشنگ رو به کام ایشون تلخ کرده است و بعد از پرداختن به موضوعاتی غیر از سیسمونی گیت -مثلا دوران «پرفشار» بارداری-، بالاخره دهان شان را غنچه کردند و فرمودند که «من مسافرت رفته بودم ولی برای خرید سیسمونی نرفته بودم!»

در نهایت هم گفتند که چون نمی شد به باباشون یعنی سردار کاپیتان مرد ضد آتش نمی شد مستقیم حمله کرد از طریق خانواده اش به او حمله کرده اند.

آفرین دختر جون! الحق که در مانور دادن کلامی ماهر هستی و دختر باباتی! شما به نیت خرید سیسمونی به ترکیه نرفته بودی بلکه برای باد دادن موهایت به ترکیه رفته بودی قبول. بعد همین طور که داشتی گردش می کردی چشم ات افتاد به ویترین یک مغازه و رفتی بدون قصد قبلی سیسمونی خریدی!

سند ۲۹۴ کیلو بار سه نفر خانواده قالیباف انتشار برای اولین بار

IMG_3038.jpeg

یعنی قشنگ تر از این نمی شود راست گفت! من برای خرید سیسمونی نرفته بودم بلکه همینجوری موقع گردش سیسمونی را دیدم و خریدم!

دختر جون! عزیز دل بابا باقر! الان آن کسی که سیسمونی گیت را افشا کرده در زندان است و تو لب استخر و بابا جان در حال تبلیغ برای رییس جمهور شدن. آقا داداش هم حی و حاضر تشریف دارند و صحبت هایشان هنوز در مورد گندکاری شما در صفحات مجازی هست. حالا این همه پیچاندن و مالاندن موضوع برای چه؟! یک کلمه بگو من دختر رییس مجلس هستم و رفتم واسه بچه ام که تووی شکم ام دچار فشار شده بود سیسمونی بخرم. به شما چه؟!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy