Thursday, Jun 20, 2024

صفحه نخست » افشای کارنامه تحصیلی‌ زاکانی، از معدل ۱۱ دیپلم تا دکترای حرفه ای پزشکی هسته ای

22.jpgایران بریفینگ - علیرضا زاکانی دیپلم خود را با امتحانات ویژه بسیجی ها و نمرات ۴ و ۷ و با ارفاق با معدل ۱۱ از دبیرستان ابوریحان (مجتمع آموزشی رزمندگان شهید همت ) در منطقه ۱۴ تهران اخذ می‌کند. سپس در کنکور با نمرات منفی و زیر ۱۰٪ با قانون تبعیض آمیز سهمیه رزمندگان، وارد رشته پزشکی دانشگاه تهران شد.

علیرضا زاکانی در دهه هفتاد در طول دوران دکتری پزشکی بجای تحصیل، مدام در دفتر بسیج و مسجد دانشگاه حضور داشت و ۴ ترم مشروط شد که با نامه سپاه از اخراج وی جلوگیری شد. زاکانی در آزمون تخصص پزشکی شرکت و با وجود سهمیه رزمندگان با پایین‌ترین نمره در رشته اطفال پذیرفته شد.

اما از آنجا که این رشته باب طبع وی نبود، وارد پروسه رانتخواری برای تغییر رشته شد: از آنجا که تغییر رشته از رشته پایین‌تر ( اطفال) به رشته بالاتر (پزشکی هسته‌ای) خلاف قوانین بود، چند بار از سوی مدیران گروه با آن مخالفت شد، اما در نهایت با دستور شخص وزیر بهداشت وقت (دکتر فرهادی) پس از سفارش سپاه با آن موافقت شد. و در اقدامی تراز در جمهوری اسلامی، یک نفر قبولی عادی حذف شد، تا کاغذ مدرک پزشکی هسته‌ای به یک بسیجی بی‌سواد نور چشمی حکومت اعطا شود!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy