Sunday, Jun 30, 2024

صفحه نخست » سکس زندانبان زن با زندانی دردسرساز شد؛‌ هم‌سلولی زندانی از صحنه فیلم گرفته بود

prison.jpgیورونیوز - پلیس متروپولیتن لندن پس از اطلاع از وجود ویدئویی که ظاهراً در زندان وانزوورث فیلمبرداری شده است، بلافاصله در روز جمعه ۲۸ ژوئن (۸ تیر ۱۴۰۳) تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.

به دنبال انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که ظاهراً نشان می‌دهد که یک افسر زندانبان با یک زندانی در سلول وی مشغول رابطه جنسی است، یک زن دستگیر شده است.

پلیس متروپولیتن در این رابطه اعلام کرد که پس از «آگاه شدن از فیلمی که گفته می شود در داخل زندان وانزوورث فیلمبرداری شده است» تحقیقات خود را از روز جمعه آغاز کرده است.

آن‌ها افزودند که در همان روز یک زن به ظن سوء رفتار در مناصب دولتی دستگیر شد و همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

تاریخ فیلمبرداری مشخص نیست، اما تصاویر حاکی از آن است که این افسر در ابتدا با یونیفرم کامل بوده است.

👈مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

این دستگیری کمتر از دو ماه پس از آن صورت می‌گیرد که یک نهاد دیده‌بان زندان‌ها یک اطلاعیه فوری به الکس چالک، وزیر دادگستری بریتانیا صادر کرد و خواستار بهبود وضعیت در این زندان شده بود.

چارلی تیلور، سربازرس زندان‌های بریتانیا اعلام کرد که یافته‌های اخیر «عمیقاً نگران‌کننده» است، چراکه نشان دهنده شرایط نابسامان در شعب زندان‌ها و ناتوانی کارکنان در برخورد دقیق با زندانیان در طول روز کاری است.

کتی پرایس، رئیس این زندان در جریان بازرسی از سمت خود استعفا داد.

هویت زندانبان مشخص شد

زمانی که تصاویر ضبط شده از رابطه جنسی لیندا دی سوسا آبرئو ۲۹ ساله با یک مرد زندانی در فضای مجازی منتشر شد، تمام حساب‌های لیندا در شبکه‌های اجتماعی حذف شده‌اند، به جز حساب او در وبسایت Depop که در آن لباس‌های دست دوم می‌فروشد.

هم‌سلولی دیگر این زندانی، ویدئو رابطه جنسی خانم آبرئو با زندانی مرد را با تلفن همراه ضبط کرده است که این موضوع نیز نشانه دیگری از نقض قوانین امنیتی در زندان‌های بریتانیا است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy