Tuesday, Jul 2, 2024

صفحه نخست » نماینده اصلاح طلب در تندروی دست جلیلی را از پشت بست

pezeshkian.jpgمناظره دوم پزشکیان و جلیلی

اولین مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی واکنش‌های گسترده‌ای برانگیخته است. به ویژه این گفته آقای پزشکیان که اگر سعید جلیلی نتوانست وعده رشد ۸ درصدی را محقق کند باید پاسخگو باشد و «اعدامش کنید» با واکنش‌های بسیاری همراه شده است. آقای پزشکیان همچنین درباره «موی دماغ» شدن قاسم سلیمانی صحبت کرد که این بخش هم واکنش‌برانگیز بوده است.

مسعود پزشکیان که شب گذشته خواستار اعدام سعید جلیلی در صورت محقق نشدن وعده رشد اقتصادی هشت درصدی شده بود، شامگاه سه‌شنبه ۱۲ تیر، در مناظره دوم و در مورد برنامه‌های اقتصادی سعید جلیلی گفت: اگر حرف‌های او دروغ نباشد من حاضرم محاکمه شوم و اگر حرف‌های او دروغ بود این آدم را محاکمه کنید.

پزشکیان، همچنین هنگامی که سعید جلیلی او را «ادامه دهنده راه حسن روحانی» دانست، با لحنی تند این اظهارات جلیلی را «تهمت» قلمداد کرده و تاکید کرد: «من برای امام و مقام معظم رهبری کار کرده‌ام».

در ادامه جنگ لفظی میان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان، جلیلی با اشاره به حدیث‌خوانی مکرر پزشکیان گفت: احادیثی که پزشکیان میخواند را ائمه جماعت مساجد هم خوب می‌خوانند

در حالی که مشاور خامنه‌ای گفته در صورت حمله اسرائیل به لبنان جمهوری اسلامی با تمام امکانات وارد جنگ می‌شود، پزشکیان و جلیلی، این‌باره سکوت کرده‌اند چون هیچ اختیاری ندارند. پزشکیان در مناظره اعتراف کرد درباره مسائل مهم کشور، هرچه خامنه‌ای بگوید همان می‌شود

نظرسنجی کانال تلگرام سپاه:

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در یک نشست خبری درباره انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: «به نظر ما، این انتخابات نه آزاد است و نه منصفانه، و بعید است که منجر به بهبود وضعیت حقوق بشر و کرامت بیشتر برای ایرانیان شود.»

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy