Friday, Jul 5, 2024

صفحه نخست » تصاویری از شعبه های اخذ رای

حوزه‌های انتخاباتی خلوت در ارومیه

یکی از شهروندان با ارسال ویدیویی به ایران‌اینترنشنال، شعبه اخذ رای در منطقه ۲۲ تهران را نشان می‌دهد و می‌گوید: «وقتی برای دیدن میزان جمعیت به داخل آن رفتم، دیدم سه نفر آنجا هستند و مسئول صندوق هم در حال بازی همستر است.»

یکی از شهروندان با ارسال ویدیویی از خلوتی شعبه اخذ رای در خیابان صادقیه مشهد، با طعنه می‌گوید: «جمعیت موج می‌زند و جای سوزن انداختن نیست.»

شیراز- هیچکس در سیرک انتخابات حاضر نیست.

یکی از شهروندان با ارسال ویدیوهایی از نقاط مختلف شهر اصفهان به ایران‌اینترنشنال می‌گوید: «تمام شعبه‌هایی که من به آنها سر زدم خالی بودند و هیچ‌کس در انتخابات حضور پیدا نکرده است.»

مردم جیرفت دارن حماسه می‌سازن‌.

من شعبه کرمان هستم. سوت و کور

ویدیوی ارسال‌شده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهد شعبه‌های رای‌گیری در منطقه نیروی هوایی تهران کاملا خلوت است.

اینجا تبریز است هم اکنون اوج زمان مراجعه

گزارشگرمنوتو: «شعبه اخذ رای سیار راه انداختن بازم کسی نمیره»

ویدئوی منتشر شده از سوی یکی از شهروندان، حوزه رای‌گیری کاملا خالی مربوط به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در فومن را نشان می‌دهد.

ویدیوهای رسیده به ایران‌اینترنشنال نشان می‌دهد شعبه‌های رای‌گیری در محله نارمک تهران خالی است. یکی از شهروندان با ارسال‌ ویدیوها می‌گوید: «از صندوق‌های رای سیرک انتخابات استقبال نشده است.»

ویدیوهای ارسال‌شده از شهروندان تهران، خلوتی حوزه‌های رای‌گیری را در مناطق یک و دو نشان می‌دهد. یکی از شهروندان می‌گوید: «درون شعبه‌ها خالی است و هیچ‌کس برای رای دادن نیامده.»

تصاویری از شعب خلوت اخذ رای از سراسر کشور برای ما ارسال شده است که منتشر می‌کنیم. در حالی که پروپاگاندای جمهوری اسلامی تلاش دارد با دوگانه‌سازی از دو مار بر دوش ضحاک، مردم را به‌رای‌دادن تشویق کند، استقبال سرد مردم از انتخابات جمهوری اسلامی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. تصاویر از شعب خلوت اخذ رای از شهر کرج مشاهدات شما از شهر و محله‌تان چیست؟

یکی از شهروندان با ارسال ویدیوهایی به ایران‌اینترنشنال می‌گوید: «حوزه‌های رای‌گیری در اراک کاملا خلوت هستند.»

گزارشگر منوتو: «یکی دیگه از حوزه‌های انتخابات سعادت آباد خالیه»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy