Saturday, Jul 6, 2024

صفحه نخست » اولین سخنرانی پزشکیان بعد از پیروزی: اگر رهبری نبود اسم من از صندوق بیرون نمی‌آمد

6-10.jpgایران وایر - مسعود پزشکیان در اولین سخنرانی خود، پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری را مرهون علی خامنه‌ای دانست و گفت اگر رهبری نبود، نام او از صندوق‌ها بیرون نمی‌آمد.

پزشکیان، روز شنبه ۱۶ تیر در جمع فعالان ستادی در محل دفن روح‌الله خمینی گفت: در بحث آراء که به درستی قرائت شد، اول باید از رهبری تشکر کنیم که اگر ایشان نبود، تصور نمی کنیم از این صندوق ها اسم من در می آمد.

رییس جمهور منتخب ایران در اظهاراتش گفت: من در این انتخابات وعده دروغ ندادم؛ من حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم و بعد مشخص شود که دروغ بوده است.

پزشکیان در ادامه بیان کرد: سالهاست که می آییم و پشت تریبون می ایستیم و وعده می دهیم و بعد هم به وعده هایمان عمل نمی کنیم؛ این بزرگترین اشکالی است که ما مسئولان داشته ایم.

آقای پزشکیان در سخنرانی خود وعده داد «آماده خدمتگزاری» به شهروندان ایرانی است و گفته «تعهد می‌دهم همچنان گوش شنوایی برای شما و دردهای شما باشم»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

رسانه‌های ایران امروز همچنین بدون ارایه جزییاتی خبر دیدار مسعود پزشکیان با علی خامنه‌ای را منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی درباره این دیدار نوشته خامنه‌ای ضمن تبریک مجدد موفقیت آقای دکتر پزشکیان در کسب رای اکثریت و ابراز خرسندی از روند افزایشی مشارکت در دور دوم انتخابات، اظهار امیدواری کرده است آقای پزشکیان با استفاده از ظرفیت های مردمی و دیگر ظرفیت های فراوان کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی گام بردارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy