Monday, Jul 8, 2024

صفحه نخست » نامه پزشکیان به حسن نصرالله، کاندیدایی که با شعار برای ایران آمد

pz.jpgایران وایر - مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور منتخب نظام جمهور اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اطمینان داد که حمایت ایران از این گروه و «جنبش‌های مقاومت» ادامه خواهد داشت.

پزشکیان در این پیام که روز ۱۸ تیر در رسانه‌های ایران منتشر شد نوشته است جمهوری اسلامی ایران همواره پشتیبان «مقاومت» مردم منطقه در مقابل «رژیم نامشروع صهیونیستی» بوده است.

رییس جمهور منتخب حکومت ایران در ادامه نوشته «مقاومت» ریشه در «در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران» و دیدگاه‌های روح‌الله خمینی و علی خامنه‌ای دارد و حمایت از آن با قدرت ادامه خواهد داشت.

t1.jpgاو در پیام خود به سید حسن نصرالله همچنین اسراییل را به «جنگ افروزی و جنایت» متهم کرده و نوشته است: «اطمینان دارم جنبش‌های مقاومت در منطقه اجازه نخواهند داد این رژیم به سیاست‌های جنگ‌افروزانه و جنایت‌کارانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین و دیگر ملت‌های منطقه ادامه دهد.»

روز گذشته، سید حسن نصرالله در پیامی به پزشکیان پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته و نوشته بود وی همه‌ی دولت‌های جمهوری اسلامی را «پشتوانه‌ی قدرتمند، پایدار و همیشگی» مقاومت می‌داند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

اعلام حمایت پزشکیان از گروه حزب‌الله لبنان در حالی مطرح شده است که این گروه در لیست سازمان‌های تروریستی ایالات متحده آمریکا قرار دارد و کشورهای اروپایی نیز کلیت این سازمان یا شاخه نظامی آن را تروریستی اعلام کرده‌اند.

t2.jpg:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy