Sunday, Jul 14, 2024

صفحه نخست » اولین تصاویر از عامل تیراندازی به ترامپ

کشف «مواد منفجره» در خودرو و خانه مظنون به تیراندازی به ترامپ

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند در خودرو و خانه مرد ۲۰ ساله‌ای که عامل تیراندازی به سمت دونالد ترامپ معرفی شد، «مواد منفجره» کشف شده است.

این جدیدترین نتیجه اعلام‌شده در جریان تحقیقات درباره سوءقصدی است که روز شنبه جان رئیس‌جمهور سابق آمریکا را نشانه رفته بود، ولی ناکام ماند و باعث جراحت جزئی دونالد ترامپ شد.

اف‌بی‌آی «توماس متیو کروکس» ۲۰ ساله را عامل حمله معرفی کرده و روزنامه وال استریت جورنال و شبکه خبری سی‌ان‌ان روز یکشنبه اعلام کردند در خودروی متعلق به او که در نزدیکی محل سخنرانی انتخاباتی آقای ترامپ پارک شده بود،‌ مواد منفجره یافت شده است.

s1.jpgخبرگزاری اسوشیتدپرس نیز به نقل از دو مقام رسمی پلیس آمریکا که نخواستند نام‌شان فاش شود، خبر داد مواد لازم برای «ساخت بمب» در این خودرو و همچنین در خانه توماس متیو کروکس کشف شده است.

این خبرگزاری همچنین به نقل از دو مقام انتظامی گزارش داد اسلحه‌ای که مهاجم برای شلیک به سمت نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات شلیک کرد،‌دست‌کم شش ماه پیش توسط پدر او خریداری شده بود و مأموران فدرال در حال بررسی این موضوع هستند که این اسلحه چگونه به دست توماس متیو کروکس رسیده است.

s2.jpg

این تیراندازی منجر به جراحت ترامپ، مرگ یک نفر از شرکت‌کنندگان و زخمی شدن دو تن دیگر شد. مظنون بلافاصله توسط نیروهای سرویس مخفی به ضرب گلوله کشته شد.

گفتگو با یک هم دوره دبیرستانی توماس متیو کروکس:

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy