Tuesday, Jul 16, 2024

صفحه نخست » بایر لورکوزن سردار آزمون را از تیم "اخراج" کرد

azmoon.jpgدویچه وله - بر اساس گزارش روزنامه "بیلد"، ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن سردار آزمون را از تیم اخراج کرده است.

گفته شده علت این اقدام، غیبت غیرموجه این بازیکن در دومین روز از تمرینات فصل جدید لورکوزنی‌ها بوده است.

به نقل از روزنامه آلمانی "بیلد"، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن روز سه‌شنبه ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر) توسط سرمربی این تیم، ژابی آلونسو، اخراج شده است.

دلیل اخراج آزمون از تیم قهرمان فصل گذشته فوتبال بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان غیبت غیرموجه او در دومین روز از تمرینات رسمی لورکوزنی‌ها در فصل جدید اعلام شده که در روز دوشنبه ۱۵ ژوئیه (۲۵ تیر) برگزار شد.

طبق گزارش روزنامه بیلد، این ملی‌پوش ۲۹ ساله فوتبال ایران ظهر دوشنبه و پس از پایان تمرین با مسئولان تیم تماس گرفته و گفته است "احساس ناخوشی" دارد.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

سردار آزمون در آغاز فصل گذشته در پایان تابستان ۲۰۲۳ به صورت قرضی به تیم ایتالیایی آ.اس. رم پیوست. ظاهرا قرارداد آزمون با پایتخت‌نشینان ایتالیا برای فصل جدید تمدید نشده و ادامه حضور این فوتبالیست حرفه‌ای در این تیم نیز منتفی است.

تمرین انفرادی

بر اساس اطلاعات منبع مطلع روزنامه بیلد، سردار آزمون از این پس دیگر اجازه تمرین با تیم اصلی بایر لورکوزن را نخواهد داشت و حال باید طبق "یک برنامه انفرادی" تمرین کند.

به نظر می‌رسد این مهاجم در حال حاضر در شرایط بدنی مطلوبی نیز قرار ندارد. آزمون روز یکشنبه ۱۴ ژوئیه (۲۴ تیر) در آزمایش‌های مربوط به تشخیص وضعیت آمادگی بدنی در تیم بایر لورکوزن، شرکت کرده بود.

احتمال انتقال به اف.ث. سویا

سردار آزمون در آغاز سال ۲۰۲۲ از تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه به بایر لورکوزن پیوست. او در طول ۱۸ ماه حضورش در این باشگاه آلمانی روی هم رفته نتوانست میزان انتظارات از کیفیت عملکرد ورزشی شخص خود را برآورده کند.

گفته شده است باشگاه اف.ث. سویا اسپانیا در حال حاضر مایل به جذب سردار آزمون است. اما این باشگاه فعلا در مورد نرخ خرید این بازیکن با بایر لورکوزن به توافق نرسیده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy