Sunday, Jul 21, 2024

صفحه نخست » یکی می مُرد ز درد بینوایی... یکی می گفت کت شلوار نو نمی خواهی!؛ ف. م. سخن

IMG_3578.jpegالبته «ساده زیستی» چیز خوبی ست ولی این چیز خوب مثل خیلی از چیزهای خوب دیگر در جمهوری نکبت، تبدیل شده است به ریخت و قیافه و شیوه ی زندگیِ مهوع داشتن و مثل حضرت علی لباس هزار تکه پوشیدن که دیگر جای وصله نداشته باشد و غذا نداشتن در خانه و موقع مهمانی رفتن خانم، پیش نگهبانان پاستور رفتن و از آن ها نان برای خوردن گرفتن!

نه عزیزم! ساده زیستی بستن سنگ به شکم از شدت گرسنگی نیست! الان مثلا در مهمان خانه ی سدعلی، زمین با موکت پوشانده شده و رییس جمهور فلان کشور به دیدن اش می رود و با کلبه ی درویشی او رو به رو می شود خوب است؟

شما بیا و ساده زیست نباش! به قول قدیمی ها هر روز خوراک بوقلمون کوفت کن و کباب تذرو و تیهو به نیش بکش! همه ی این ها خرج اش چقدر می شود مثلا؟! ولی تو ی ساده زیست داری دارایی های یک کشور ثروتمند را به باد می دهی و به روی مبارک هم نمی آوری! می فهمی چه می گویم یا نه؟!

امروز دیدم رضا کیانیان به نوکر آقا -ملقب به رییس جمهور- جناب مسعود پزشکیان گفته لباس درست حسابی بپوش! تو نماینده ی یک کشور و یک ملت هستی! چیه وسط تابستون که خر تب می کنه کاپشن تن ات کردی؟! ما خاطره ی بد از کاپشن داریم!

اول این که من پیشنهاد می کنم آقای کیانیان پیش از پرداختن به ظاهر و قال، یک تفحصی در باطن و حالِ این آقای پزشکیان بکنند. من یکی از چیزهایی که به شدت کنجکاو هستم از آن سر در بیاورم «آمار بیماران قلبی فوت کرده روی تخت جراحی» این آقاست خصوصا در روزهای نخستی که اسکالپل جراحی را به دست او دادند و او خودش بدون حضور پزشک مسوول دست به جراحی قلب زد. ممنون می شوم کسی این آمار را از جایی استخراج کند و در جایی منتشر کند. آخر همه مان می دانیم که ایشان چجوری دکتر شده است مثل خلبان شدن جناب قالیباف و دکتر مهندس شدن ۹۵ درصد مدیران و حاکمان فعلی جمهوری نکبت.

باری جناب کیانیان! خانه از پای بست ویران است خواجه در فکر کت شلوار و لباس پوشیدن رییس جمهور منتخب سد علی ست!

حالا گیرم ایشان کت شلوار هاکوپیان تن اش کرد و حتی کراوات هم زد! با ریخت و قیافه ی داغون او چه باید بکنیم؟ آيا ایشان هم باید مثل اوشان (اون بابایی که کاپشن پوش بود و منتخب امام زمان) خودش را به دست جراح پلاستیک بسپارد یا چی؟

به هر حال ما منتظریم ایشان هر چه زودتر دو سه تا از اهرم های کشور را زیر نظر آسدعلی در دست بگیرد و آن ها را عقب جلو کند ببینیم اشتباه کردیم رای ندادیم یا چی!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy