Wednesday, Jul 24, 2024

صفحه نخست » سوء قصد به جان محمود احمدی نژاد + گزارش تکمیلی

24-1.jpgبر اساس اطلاعات منابع ایران‌‌اینترنشنال، محمود احمدی‌نژاد، رییس‌دولت نهم و دهم جمهوری اسلامی، روز دوشنبه، ۲۵ تیر ماه سال جاری از طریق خرابکاری در خودرویی که برای جابه‌جایی او مورد استفاده قرار می‌گیرد، هدف سوءقصد نافرجام قرار گرفته است.

***

اختصاصی ایران اینترنشنال: خودروی دستکاری‌شده احمدی نژاد در آزادراه دچار حادثه شد. او برای شرکت در مراسم تاسوعا راهی زنجان بود. پیشتر زیرمجموعه امنیتی سپاه این خودرو را برای تعمیر برده بود. بررسی بیشتر این موضوع در گفت‌وگو با علی‌حسین قاضی‌زاده، ایران اینترنشنال

گزارش تکمیلی ایران اینترنشنال

عصر دوشنبه ۲۵ تیر ماه، احمدی‌نژاد و همراهانش آماده می‌شوند برای شرکت در مراسم عزاداری روز تاسوعا، عازم زنجان شوند.

پیش از حرکت، سر تیم حفاظت او به رویه معمول در اتومبیل اصلی رییس‌جمهوری پیشین ایران - که یک تویوتا لندکروز بوده - می‌نشیند تا اتومبیل را چک کند.

سر تیم حفاظت پس از چک کردن خودرو با شکایت از اینکه کولر اتومبیل که خراب بوده تعمیر نشده است، از احمدی‌نژاد می‌خواهد سوار خودروی دیگری شود.

بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال، در طول مسیر در آزادراه کرج-قزوین در منطقه آبیک، در حالی که حدودا یک-چهارم مسیر طی شده بوده، ناگهان کنترل فرمان و ترمز خودرو تویوتا لندکروز به صورت هم‌زمان از دست راننده خارج می‌شود.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

این اتومبیل حامل احمدی‌نژاد نبوده و سرنشینان آن، شماری از همراهان و محافظان او بوده‌اند.

اتومبیل تویوتا که کنترلش از دست راننده خارج می‌شود، در مسیری که دیگر خودروهای عبوری با سرعت بالا در حرکت بودند، سه بار دور خود چرخیده و پس از دو بار انحراف به راست و چپ و برخورد با حفاظ بتنی وسط آزادراه، با یک خودرو دیگر از همراهان احمدی‌نژاد برخورد می‌کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy