Sunday, Aug 11, 2024

صفحه نخست » سایکوپت ها و اسلامی ها!؛ ف. م. سخن

IMG_4066.jpeg
اول یکی دو تا تعریف:
سایکوپت به کسی می گوییم که سیم پیچ های مغزش به شکلی غیر عادی با هم در ارتباط هستند و رفتارهایی غیر از رفتارهایی که ما آن ها را عادی می شناسیم از خود بروز می دهند و این رفتارها رفتارهایی ناهنجار و ضد انسانی و ضد اجتماعی هستند.

آن چه سایکوپت بروز می دهد، دست خودش و ارادی نیست، و اگر با داروها و بستری شدن ها رفتارش بهتر نشود، باید همیشه تحت الحفظ باشد تا به دیگران آسیب نزند. برخی سایکوپت ها از کاری که می کنند و رفتاری که دارند، لذت می برند و انسان آزاری برایشان نشاط آور است.

این تیپ آدم ها نه تنها روان پریش، بلکه روان پلید هستند و در هیچ حالتی برای اجتماع مفید نیستند و در جوامع مدرن، چون حتی چنین موجوداتی صاحب حق زندگی هستند، لذا آن ها را از میان بر نمی دارند بلکه سعی در معالجه ی دارویی و محدود کردن دامنه ی رفتارهای خطرناک شان دارند.

اما در جهان ما، موجوداتی زندگی می کنند که به مراتب از روان پلیدهای سایکوپت خطرناک تر و برای جامعه و انسان ها مضرتر هستند و آن اسلامی ها هستند.

اسلامی ها، مسلمانانی هستند که «آگاهانه» و بدون مشکل «جسمی» سیم پیچ های مغزشان درست به هم متصل است اما مغزشان از ایده ی اسلام ناب و تمام و کمال پر شده و خواهان پیاده کردن شرع اسلام و مفاد قرآن در جهان هستند و این ایده، آن ها را به آزار دادن دیگران، محروم کردن دیگران از زندگی، از شادی، از آزادی، و خیلی چیزهای دیگری که در جوامع مدرن حق انسان شمرده می شود وا می دارد.

اسلامی ها بر اساس آموزه های اسلام مخالف هر چه شادی و زیبایی و رشد و آزادی هست هستند و تاب دیدن کسانی را که با این نعمت های خدادادی زندگی می کنند و خوشحال هستند ندارند و می خواهند به نحوی زندگی را برای آن ها تبدیل به جهنم و در یک کلمه زهر مار کنند.

اگر خدای نکرده حکومت، یعنی عامل و صاحب قدرت سیاسی و قضایی و قانون گذاری در دست اسلامی ها بیفتد، قوه وحشت آفرین اسلام به فعل در می آید و نه تنها انسان های منفرد بلکه جوامع را نیز به تباهی و تلخی می کشد.

امروز المپیک پاریس به پایان می رسد و با این گردهمایی جهانی ورزشکاران که باعث شادی و نشاط مردم جهان می شود در جاهایی که مثل کشور ما تحت حاکمیت اسلامی هاست، مثل زهر هلاهل برخورد می شود که حتی نشان دادن تصاویر رویدادها بر اساس قوانین اسلامی ممنوع و با سانسور و با حذف های باور نکردنی مثل دست دادن ورزشکار مرد با داور زن همراه می شود که این کمترین خرابکاری لذت بخش برای اسلامی هاست چه آن ها برای تخریب این شادی انسانی و هر رویداد مثبت و ارتقا دهنده بشر، حاضرند دست به بمب گذاری و ترور و آدمکشی هم بزنند....



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy