Monday, Aug 12, 2024

صفحه نخست » رزمایش‌های سپاه و تخریب و کشتاری که هر بار رخ می‌دهد، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgآخرین کشتار سپاه از این قبیل تمرینات نظامی، دهها کشته و زخمی در شهر اسلام آباد استان کرمانشاه در پی داشته است. تاکنون این رزم آزمایش‌های نیروهای مسلح رژیم اعم از سپاه، بسیج، نیروهای نظامی - انتظامی موجب کشتار در غرب کشور، اصفهان، تهران و حومه و برخی دیگر از نقاط و شهرهای مهم گردیده است. اصولا انجام تمرینات نظامی، در همه کشورهای دنیا، که در راستای آمادگی رزمی برای حفاظت از تمامیت ارضی، در مقابله با حملات احتمالی بیگانگان، رخ می‌دهد. خارج از محدوده محلات مسکونی، شهرها و روستاها، بلکه در پادگانهای دور افتاده مخصوص این تمرینات نظامی، انجام می‌گیرد.

از آنجائیکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همانطور که از اسم‌اش پیداست. در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و تداوم حاکمیت ملاها، تاسیس و فاقد پسوند ایران، در عنوان خود و عمدتا، برای سرکوب مردم تاسیس گردیده و به تدریج اکثریت کادرهای کشورنیز، اعم از مجلس و وزارتخانه‌ها و مراکز اقتصادی کشور و... به عهده این نیروها گذاشته شده است. با توجه به انفجارات منتهی به ویرانی منازل مسکونی و کشتاری که، درین تمرینات نظامی رخ میدهد. به نظر می‌رسد. سپاه از مدت‌ها پیش همچون نوار غزه، با کندن زمین و ایجاد تونل‌ها، در زیر زمین شهرهای مهم، یا حومه آنها، مراکزی برای حفاظت از اقتدار رژیم و ادامه حیات آن، در صورت خیزش عمومی، یا هر نوع تحرکات انقلابی مردم، احداث نموده است.
مسئله ترور اسماعیل هنیّه نشان داد. که در درون این نیروهای مسلح حافظ ملاها، هستند ایرانیان اصیل وطن دوستی که، از بد حادثه در آن گیر افتاده، ولی در مقاطع حساس، ایرانیت خود را، همچون مورد فوق به اثبات رسانده‌اند. همانطور که در خیزش چند سال اخیر، برخی از این نیروها، به دفاع از مردم در مقابل نیروهای سرکوب، بر خاسته، یا محل خدمت خود را، ترک و به مردم پیوسته‌اند. در نتیجه هر نوع اتفاقی از این قبیل، بصورت عام نیز، در خیزش‌های بعدی، باید قابل تصور باشد. اغلب انقلابات و تغییرات رژیم‌های استبدادی در قرون اخیر، همچون سرنگونی و اعدام نیکلای چائوشسکو، دیکتاتور رژیم استبدادی رومانی، در ۱۹۸۹ به همین شیوه، انجام و به ثمر رسیده‌اند. چه بسا این اتفاق، در یکی از خیزش‌های پیش رو، در ایران ما نیز رخ بدهد.

علی اکبر امیدمهر



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy