Thursday, Aug 15, 2024

صفحه نخست » هیچ امیدی ندارم این مملکت درست شود

champ.jpgایران اینترنشنال - علیرضا حیدری، قهرمان کشتی جهان در گفتگویی یوتیوبی با علی ضیا درباره مهاجرت و زندگی در هلند گفت: فقط امید به مردم می‌فروشند، اگر احساس کردم قرار است درست شود، بر می‌گردم، اما امیدی ندارم چیزی درست شود.

🔹من یک مدرسه در بالای شهر تهران ندیدم که پسرم با پسر سرایدار درس بخواند، من دلم می‌خواهد پسرم با عادی جامعه زندگی کند، اما امکانش در ایران نیست.

🔹من چند مدرسه خیریه ساخته‌ام، وظیفه‌ام بوده، اما از من با منت می‌خواهند (جمهوری اسلامی) مدرسه بسازم! خب چرا خودت نمی‌سازی؟ مگر ما نفت نمی‌فروشیم؟ مگر مالیات نمی‌گیرید؟ چرا مدرسه نمی‌سازی؟ چرا باشگاه نمی‌سازی؟



🔹من در هلند زندگی می‌کنم، هیچ پولی از اینجا (ایران) با خودم نبردم، آنجا وام گرفتم و خانه خریدم. من ریش ندارم، ادای حزب‌اللهی‌ها را در نمی‌آورم. اما وظیفه‌ام است که پول از این مملکت بیرون نبرم.

🔹وظیفه من است بچه‌ام را درست تربیت کنم که برای این مملکت دلش بسوزد،‌ اما احساس می‌کنم فضایی که بچه من خوب رشد کند، اینجا وجود ندارد. باز هم ما بر می‌گردیم و کار می‌کنیم، بقیه شعار می‌دهند. هروقتی احساس کردم این مملکت قرار است درست شود، بر می‌گردم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy