Friday, Aug 16, 2024

صفحه نخست » واکنش‌ها به نزدیکی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش با رضا ثقتی

16.jpgایران وایر - انتشار تصاویری از «احمد دنیامالی» وزیر پیشنهادی «مسعود پزشکیان» برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان، با «رضا ثقتی» در شبکه‌های اجتماعی خبرساز و واکنش‌برانگیز شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بود که تیرماه ۱۴۰۲ پس از انتشار تصاویر برهنه‌اش و رابطه با یک مرد، از سمت خود برکنار شد.

او به‌جز سمت‌ها در اداره کل ارشاد گیلان، سمت‌هایی چون مسوولیت امور ایثارگران اداره‌کل به مدت سه سال و مدیریت مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا رشت را داشت. کسب عنوان «جوان نمونه استان گیلان» در سال ۱۳۸۹، عضویت در هیات رییسه جبهه فرهنگی گیلان در سال ۱۳۹۳ و موسس و مدیرعامل «حسینیه هنر رشت»، از جمله دیگر سمت‌های او به عنوان یکی از نیروهای نزدیک به حکومت و مبلغ «حجاب و عفاف» در استان گیلان محسوب می‌شد.

برخی کاربران در صفحات اجتماعی خود با اشاره به سوابق رضا ثقفی و نزدیکی او به احمد دنیامالی که به عنوان نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی، رابطه‌ای نزدیک با رضا ثقفی داشت، از مسعود پزشکیان در مورد چرایی معرفی او به عنوان وزیر ورزش و جوانان سوال کرده‌اند.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

احمد دنیامالی از جمله مدیران نزدیک به «محمدباقر قالیباف» رئیس کنونی مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود که با او در شورای شهر تهران و مجلس شورای اسلامی نیز همکار بوده است. برخی رسانه‌ها در ایران نیز احمد دنیامالی را وزیر تحمیل شده از سوی محمدباقر قالیباف به مسعود پزشکیان معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مدیر کل ارشادی که بدون شلوار (و شورت) جلوی دوربین آمد، کیست؟

خبر و تصاویر دیدار دوستانه احمد دنیامالی و رضا ثقفی، از صفحه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از معرفی احمد دنیامالی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حذف شده، اما همچنان خبر و تصاویر آن در سایر صفحات و وب‌سایت‌ها موجود است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy